Haluatko olla avainroolissa kehittämässä sekä asiakkaidemme kokemusta että tiimisi jäsenten urapolkuja? Kiinnostaako sinua työskentely modernissa, kansainvälisessä ja eteenpäin katsovassa ympäristössä? Haluaisitko kuulua talousalan huippuosaajien joukkoon, jossa saat tueksesi laajan asiantuntijaverkoston, vahvan tiimihengen ja mahdollisuuden jatkuvaan kehittymiseen?
Palvelupäällikkömme siirtyessä uusiin haasteisiin talon sisällä haemme nyt kehittymishaluista Service Manageria johtamaan kirjanpitopalveluidemme asiakkuuksia ja taloushallintotiimiämme!
Tässä roolissa:
- Johdat noin 10-15 hengen kirjanpidon ammattilaisten tiimiä. Vastaat tiimiläisten kehityksestä ja kasvusta, uusien tiimiläisten rekrytoinnista ja positiivisen ilmapiirin luomisesta Starian arvojen, Collaboration, Courage & Commitment mukaisesti.
- Toteutat Great Place to Grow -strategiaamme auttaen tiimiläisiäsi loistamaan ja kehittymään Starian sisällä. Tuet tiimiläistesi henkilökohtaisia kasvupolkuja tarjoamalla mahdollisuuksia uusien haasteiden omaksumiseen ja erikoisosaamisen syventämiseen.
- Ohjaat ja tuet tiimin jäseniä kirjanpitoasioissa ja asiakastyössä.
- Vastaat operatiivisista tiiminvetotehtävistä ja resursoinnista, kuten tiimin lomien suunnittelusta, työmäärän hallinnasta ja työtuntiseurannasta.
- Vastaat asiakkuuksiesi asiakastyytyväisyydestä ja kannattavuudesta. Asiakkaamme ovat pääasiassa kotimaisia sekä kansainvälisiä, keskisuuria / suuria kasvuyrityksiä.
- Luot erinomaisen asiakaskokemuksen nimetyille asiakkaille, varmistat palvelulupauksemme mukaisen palvelumallin sisältäen erilaiset laaturaportoinnit sekä huolehdit asiakkuuksien kehittämisestä. Edistät erinomaista yhteistyötä Starian ja asiakkaan välillä.
- Kartoitat ja tarjoat aktiivisesti lisäratkaisuja asiakkaillesi. Teet yhteistyötä Key Account Managerien ja Growth Advisoreiden kanssa varmistaaksesi, että asiakkaan tarpeisiin vastataan kokonaisvaltaisesti.
- Rakennat siltoja Starian sisällä läpi tiimien ja teet yhteistyötä ERP-konsultoinnin ja BI & Planning -tiimiemme kanssa One Staria -periaatteen mukaisesti. Huolehdit siitä, että asiakas on toimintamme ytimessä ja että hän saa Starialta kattavan ja laadukkaan palvelukokemuksen.
Toivoisimme, että pääsisit aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian. Hybridimallissamme voit työskennellä joustavasti etänä, mutta toivomme, että pystyt työskentelemään säännöllisesti myös joltain toimistoltamme käsin (Helsinki, Turku, Tampere, Lahti, Salo, Kotka.)
Täällä pääset tutustumaan paremmin kirjanpitäjiemme arkeen: Kirjanpitäjänä Starialla – Staria
Miksi liittyä joukkoomme?
✨Kasvu ja mahdollisuudet: Tarjoamme väylän rakentaa uraasi nopeasti kasvavassa ja menestyvässä organisaatiossa. Olemme sitoutuneet tukemaan urakehitystäsi, tarjoten sinulle monipuolisia ja kansainvälisiäkin polkuja.
✨ Viihdy ja voi hyvin: Starialla työskentelet matalahierarkisessa ja rennossa ympäristössä, jossa jokaisen ääni kuuluu. Teemme hommamme tosissaan, mutta pilke silmäkulmassa. Erinomaisesta työntekijäkokemuksestamme kielii muun muassa jo neljättä vuotta peräkkäin saamamme Future Workplaces -sertifiointi.
✨ Joustavuus on valttia: Elämässä on muutakin kuin työ – ja me ymmärrämme sen. Tarjoamme joustavan työajan ja mahdollisuuden etätyöhön. Voit työskennellä joustavasti etänä ja silloin tällöin ulkomailtakin käsin.
✨ Tuki ja tiimihenki: Starian Service Managereilla on vahva tukiverkosto, johon kuuluvat muut palvelupäälliköt sekä palvelujohtajat. Tiimissämme vallitsee erinomainen ilmapiiri ja auttamisen henki. Muilta Service Managereilta saamamme palaute on erittäin positiivista – onnistumiset ja haasteet nostetaan rohkeasti esiin, ja jokainen tulee kuulluksi. People & Culture -tiimi on tukenasi erilaissa työsuhteen vaiheissa ja esihenkilötyössä, ja Service Management Partnerilta saat prosessi- ja järjestelmätukea.
✨ Innovaatio ja kehittyminen: Olemme täysin sähköinen palveluntarjoaja ja teknologisen kehityksen edelläkävijä. Hyödynnämme moderneimpia työkaluja ja kehitämme talousprosessejamme jatkuvasti sujuvammiksi esimerkiksi robotiikan ja tekoälyn avulla. Starian oma tekoälysovellus StariaMind sekä Taloushallinnon AI tekevät työnteosta tehokkaampaa ja vaivattomampaa.
✨ Monipuoliset edut: Tarjoamme sinulle monipuoliset työsuhde-edut, kuten puhelin-, lounas-, liikunta- ja kulttuuriedun sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen.
Mikä auttaa sinua menestymään tässä roolissa:
- Omaat vahvan taustan taloushallinnosta ja syvällisen ymmärryksen keskisuurten ja suurten yritysten kirjanpitoprosesseista. Sinun ei tarvitse tuntea kaikkia kirjanpidon ja verotuksen säädöksiä, mutta ymmärrät kirjanpidon lainalaisuudet ja perusprosessit, ja pystyt siksi ohjaamaan tiimiä tuloksekkaaseen tekemiseen.
- Sinulla on intoa ja kykyä johtamiseen sekä ihmisten tukemiseen heidän kasvupolullaan. Aikaisempi tiiminvetokokemus on iso etu, mutta ei välttämätöntä. Toivomme, että olet ollut mukana perehdytyksessä, mentoroinnissa ja tiedon jakamisessa muille tiimin jäsenille senior-roolissa.
- Sinulla on innostusta kasvaa ja kehittyä Starian mukana. Tartut mielelläsi haasteisiin ja kehität osaamistasi, asiakkuuksiasi ja organisaatiomme toimintatapoja jatkuvasti paremmiksi.
- Pidät työskentelystä muuttuvassa ympäristössä, etkä säikähdä keskeneräisyyttä – kasvuyrityksessä kaikki ei ole aina valmista, vaan kehitymme ja uudistumme jatkuvasti vauhdikkaassa tahdissa.
- Sujuvat viestintätaidot suomeksi ja englanniksi. Asiakkuutesi ovat kansainvälisiä yrityksiä ja organisaatiomme virallinen kieli on englanti.
- Tausta tilitoimistopalveluista sekä kokemus asiakasrajapinnassa työskentelystä, asiakkuuksien hallinnasta ja kannattavuuden seurannasta ovat merkittäviä etuja.
- ERP-järjestelmien tuntemus (erityisesti NetSuite) on iso plussa.
Kiinnostuitko kuulemaan lisää?
Hae helposti jättämällä CV:si tai linkki LinkedIn-profiiliisi järjestelmäämme mahdollisimman pian, viimeistään 3.8.2025. Lomailemme heinäkuussa, mutta palaamme kaikille hakijoille elokuun puolella.
Mikäli sinulla on mitään kysyttävää tehtävästä, palvelujohtajamme Heli Kärki vastaa sinulle mielellään. Helin tavoitat parhaiten tiistaina 24.6. 12-13 tai maanantaina 30.6. klo 9-11 numerosta +358 50 582 0757.
Mikäli sinulla on kysymyksiä rekrytointiprosessiin liittyen, olethan yhteydessä rekrytointitiimiimme: [email protected]. Huomioithan kuitenkin, että tietosuojasyistä otamme vastaan vain rekrytointijärjestelmämme kautta saapuneet hakemukset.
Me Starialla arvostamme monimuotoisuutta ja uskomme, että erilaiset näkökulmat ja kokemukset rikastuttavat tiimiämme. Haluamme tarjota ympäristön, jossa kaikki voivat loistaa omana itsenään. Toivotamme tervetulleiksi hakijat kaikista taustoista – odotamme innolla kuulevamme sinusta!
————————————————————————
Staria vauhdittaa kasvuyritysten menestystä tarjoamalla kattavia kirjanpitopalveluita, ERP-konsultointia sekä BI- ja suunnitteluratkaisuja globaalilla tasolla. Olemme Euroopan ainoa toimija, joka kykenee tarjoamaan talouspalveluita yli 40 maassa yhden, sitoutuneen tiimin kautta, ja olemme ylpeitä ainutlaatuisesta roolistamme markkinoilla. Tällä hetkellä meitä on jo yli 550 asiantuntijaa seitsemässä maassa – ja kasvu jatkuu! Starialaisia yhdistää kasvun asenne sekä arvomme: Collaboration, Courage ja Commitment. Liity joukkoomme rakentamaan kasvuyritysten talouden tulevaisuutta!
#LI- Hybrid #LI-AV
Staria is a Finnish-founded financial services company and the leading NetSuite partner in the Nordics, providing international financial services to growth companies in over 40 countries. In our unique ONE STOP concept, a centralized team based in the Nordics coordinates the financial services for international clients through a network of partners located in over 40 countries. Other services include information system, HR, and payroll services, as well as NetSuite and SaaS product business. Currently, we have over 500 colleagues in seven countries – and the growth continues! 🚀