HELSINKI
Salin palvelupäällikkö, 10. Kerros, Original Sokos Hotel Vaakuna, Helsinki
Oletko etsimämme asiakaspalveluhenkinen palvelupäällikkö legendaariseen ravintola 10. Kerrokseen? Jos nautit ihmisten kohtaamisesta, osaat johtaa tiimiä innostavasti ja haluat olla osa ainutlaatuista ravintolakokemusta Helsingin parhaalla näköalapaikalla, saatat olla juuri se, jota etsimme!
Salin palvelupäällikön työtehtävissä korostuvat positiivinen ja jämäkkä johtaminen, ensiluokkaisen asiakastyytyväisyyden varmistaminen sekä myynnin kasvattaminen yhdessä motivoituneen ravintolatiimin kanssa. Edellytämme sujuvaa suomen kielen taitoa, erinomaisia vuorovaikutustaitoja, vahvaa asiakaslähtöisyyttä sekä myynnillistä ja kehittävää otetta omaan työhön ja koko työryhmän toimintaan.
Työskentely tapahtuu pääsääntöisesti iltaisin ja viikonloppuisin, jolloin varmistat yhdessä ravintolatiimin kanssa, että ravintolan toiminta sujuu saumattomasti myös kiireisimpinä hetkinä. Tiimisi suoriutuu parhaalla mahdollisella tavalla sinun ohjauksessasi, ja asiakastyytyväisyys on korkeatasoista.
MITÄ ODOTAMME SINULTA:
Kokemusta ravintola-alalta ja esihenkilötehtävistä: Olet toiminut esihenkilörooleissa ja sinulla on vahvaa kokemusta ravintola-alan operatiivisesta toiminnasta.
Vahvaa johtamisotetta: Sinulla on kyky johtaa tiimiä selkeällä, jämäkällä ja samalla kannustavalla otteella, joka luo luottamusta ja motivoi tiimin jäseniä työskentelemään kohti yhteisiä tavoitteita parhaalla mahdollisella tavalla.
Innostava ja ihmisläheinen tiiminvetäjä: Sinulla on kyky luoda ympäristö, jossa työntekijät tuntevat itsensä arvostetuiksi ja osaavat antaa parastaan. Olet läsnä, kuuntelet tiimiäsi ja annat jatkuvaa positiivista palautetta, joka kannustaa kehittymään ja ylittämään itsensä.
Erinomaista asiakaspalveluosaamista: Osaat luoda ja ylläpitää erinomaisia asiakaskokemuksia, varmistaen, että jokainen asiakaskohtaaminen on ensiluokkaista ja asiakkaat tuntevat itsensä arvostetuiksi koko vierailun ajan.
Myynnillistä ajattelutapaa: Ymmärrät myynnin merkityksen ja osaat ohjata sekä tukea tiimiäsi kohti myynnillisiä tavoitteita asiakaslähtöisesti ja tehokkaasti.
Hyvät organisointi- ja paineensietokyvyn taidot: Osaat hallita kiireisiä aikoja ja varmistaa, että ravintolan toiminta sujuu tehokkaasti ja asiakaslähtöisesti myös hektisissä tilanteissa. Sinulla on kyky reagoida nopeasti muutoksiin ja varmistaa, että tiimi toimii sujuvasti, samalla säilyttäen asiakastyytyväisyyden korkealla tasolla kaikissa olosuhteissa.
MITÄ TARJOAMME SINULLE:
Monipuoliset työtehtävät
Mahdollisuuden kehittyä ja laajentaa omaa osaamistasi
Sokotelin ammattitaitoisen työyhteisön tuen
Suomen parhaiksi kehutut S-ryhmän henkilöstöedutostoalennukset S-ryhmän kaupoista, ravintoloista, hotelleista ja liikennemyymälöistä
kattavat työterveyspalvelut
normaalia laajemman vakuutusturvan
Sokotelin ja S-ryhmän laajat uramahdollisuudet
Lisätietoja ja hakuohjeet
Työtehtävä on vakituinen ja osa-aikainen 90 h / 3 vko jakso. Aloitus sopimuksen mukaan. Lähetä hakemuksesi oheisen linkin kautta 17.8.2025 mennessä. Kutsumme hakijoita haastatteluun jo hakuaikana ja käsittelemme ainoastaan järjestelmän kautta tulleita hakemuksia.
Lisätietoja tehtävistä antaa ravintolapäällikkö Hannele Eskelinen puhelimitse 050-4304011 tai sähköpostitse [email protected]
Eezy Oyj toimiiSokotelinvirallisena rekrytointikumppanina hoitaen rekrytoinnin ensimmäiset vaiheet. Työllistyt Sokotelillevakituiseen työsuhteeseen.Sokotel Oy on osa S-ryhmää. Me operoimme Suomessa neljäätoista Sokos Hotel- ketjun hotellia ja kahdeksaa Radisson- ketjun hotellia. Sokotel Oy toimii pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Oulussa.
Sokotelille on myönnetty Suomen innostavimmat työpaikat tunnustus sekä Hyvän mielen työpaikka sertifikaatti. Ihminen, kasvu ja kehittyminen ovat toimintamme keskiössä, ja meiltä saat takuun hyvästä johtamisesta.Sokotel on savuton työpaikka.