Road Logistics Customer Service Specialist – Oy Kuehne + Nagel Ltd – Työpaikat


Etsimme tiimiimme kokenutta ja motivoitunutta Customer Service Specialistia maantiekuljetusten pariin.

Millaiseen rooliin olet tulossa?

Customer Service Specialistina vastaat maantiekuljetusten tuontitoimintojen operatiivisesta toteutuksesta ja asiakaspalvelusta Vantaan toimistollamme. Toimit myös varahenkilönä PharmaChain Road -kuljetuksille. Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu lähetyksien avaaminen järjestelmään, kuljetusten seuranta, asiakasviestintä sekä yhteistyö verkostokumppaneiden kanssa. Varmistat, että kuljetukset saapuvat perille sujuvasti. Ura kanssamme tarjoaa enemmän kuin osaat kuvitella. Tehtävä on vakituinen ja työpisteesi sijaitsee Vantaalla erinomaisten kulkuyhteyksien varrella. Toivomme, että voit aloittaa tehtävässäsi mahdollisimman pian.

Mitkä ovat vastuualueesi?

  • Aktiivinen yhteydenpito asiakkaisiin

  • Kuljetustilausten koordinointi yhteistyössä kumppaneiden ja toimittajien kanssa

  • Lähetysohjeiden ja säädösten noudattamisen varmistaminen

  • Kuljetusten seuranta noudosta toimitukseen ja tiedottaminen siitä eri osapuolille

  • Poikkeamien ilmoittaminen ja ratkaisujen etsiminen yhdessä sidosryhmien kanssa

  • Tarvittavien asiakirjojen dokumentointi järjestelmiin

  • Tiivis yhteistyö myynnin ja asiakaspalvelun kanssa erinomaisen asiakaskokemuksen varmistamiseksi

Millaisia taitoja ja osaamista toivomme sinulta?

  • Vankka tuntemus maantiekuljetuksista

  • Hyvät viestintä- ja yhteistyötaidot

  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito (muu kielitaito katsotaan eduksi)

  • Asiakaslähtöinen ja ratkaisukeskeinen työote

  • Kyky suunnitella ja organisoida omaa työtä tehokkaasti

  • Tarkkuus ja vastuunotto laadukkaasta dokumentoinnista ja tiedonkulusta

Miksi haluat töihin meille?

Meillä työpäivät ovat vaihtelevia ja vauhdikkaita – yksikään päivä ei ole samanlainen. Pääset osaksi osaavaa ja kannustavaa tiimiä, joka perehdyttää sinut huolellisesti tehtäviisi, tukee sinua tarpeen mukaan ja auttaa sinua onnistumaan. Tarjoamme mahdollisuuden haastaa itseäsi, kasvaa ammatillisesti ja edetä urallasi omien tavoitteidesi mukaisesti.

Meille yhdenvertaisuus ja monimuotoisuus ovat keskeisiä arvoja – uskomme, että erilaiset taustat ja näkökulmat tekevät meistä vahvemman tiimin. Työntekijöidemme koulutustaustat ovat monipuolisia, ja tuemme aktiivisesti urakehitystä ja jatkuvaa oppimista. Tiimissämme työskentelee eri-ikäisiä ammattilaisia, ja sukupuolijakauma on tasapainoinen.

Olemme ylpeitä siitä, että meille myönnettiin jo toistamiseen Great Place to Work -sertifikaatti vuonna 2024 – tunnustus, joka kertoo tyytyväisistä työntekijöistämme sekä vahvasta ja positiivisesta työkulttuuristamme.

Miltä kuulostaa? Odotamme innolla hakemustasi!

Jos innostuit tehtävästä, lähetäthän hakemuksesi meille mahdollisimman pian – kuitenkin viimeistään 27.7.2025. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä, joten toimithan nopeasti. Huomioithan, että järjestelmämme sallii vain yhden tiedoston liittämisen, joten yhdistäthän hakemuskirjeesi osaksi CV:täsi ennen lähettämistä.

Teemme rekrytointia tiiviissä yhteistyössä kansainvälisen rekrytointitiimimme kanssa. Tämän vuoksi saatat saada yhteydenoton ulkomaalaisesta puhelinnumerosta englanniksi.

Rekrytointiprosessimme etenee seuraavasti:

1. Alkuhaastattelu videoyhteydellä globaalin rekrytoijamme Gudrunin kanssa (n. 30 min)
2. Teams-haastattelu esihenkilö Ritan ja paikallisen rekrytoijan Petran kanssa (n. 30 min)
3. Loppuhaastattelu toimistollamme Vantaalla (n. 45-60 min)

Tietoa Kuehne+Nagel Suomesta

Kuehne+Nagel työllistää yli 80.000 työntekijää maailmanlaajuisesti: toimimme 1300 toimipisteessä yli sadassa maassa. Olemme yksi maailman johtavista huolinta- ja logistiikkayrityksistä.

Kysyttävää? Ota yhteyttä

Gudrun Johnson
+49 30 4036371703





Source link