Payroll Advisor & Mepco Key User
Hallitsetko palkanlaskennan ja sukellatko sujuvasti Mepcon syvyyksiin? Haluatko päästä kehittämään osaamistasi käyttöönotoissa ja ratkaisemaan järjestelmän kimuranteimpia kysymyksiä? Meillä pääset työskentelemään tiimissä, jossa yhteistyö on ykkösjuttu ja jossa moderni, kasvava ja eteenpäin katsova organisaatio antaa tilaa kehittymiselle.
Seikkailu, joka odottaa sinua:
Payroll Advisorin roolissa vastaat kokonaisvaltaisesti palkanlaskennan tehtävistä niin uusien kotimaisten kuin kansainvälisten asiakkaiden osalta. Palkkapalveluumme kuuluu koko palkkahallinnon prosessi: palkkojen laskenta ja maksu, loma -ja poissaoloseuranta, lakisääteinen palkkaraportointi, sekä työnantajan työntekijämaksujen maksaminen. Tuet asiakkaitamme asiantuntemuksellasi uusien asiakkaiden palkkapalveluiden käynnistyksissä kuin myös olemassa olevien asiakkuuksien kehitysprojekteissa. Kehitysprojekteissa optimoit asiakkaiden palkkaprosesseja ja järjestelmien yhteensopivuutta auditointitehtävien avulla. Varmistat, että kaikki sujuu mahdollisimman tehokkaasti ja saumattomasti, luoden näin entistä parempia käytäntöjä ja tuloksia.
Tämän lisäksi toimit Mepcon pääkäyttäjätehtävissä HRM-puolen ja Webin osalta. Pääkäyttäjänä olet mukana Mepcon käyttöönotoissa ja integraatioissa sekä vastaat Mepcoon liittyviin tukipyyntöihin Starialla sisäisesti ja ulkoisesti. Tehtävässäsi teet tiivistä yhteistyötä palkanlaskentatiimiimme kanssa ja ratkot haastavampia Mepcoon liittyviä kysymyksiä.
Pääset osaksi osaavaa käynnistys- ja kehitystiimiämme, joka toimii osana Starian Payroll Services -liiketoimintaa. Tiimimme työskentelee pääsääntöisesti Tampereen seudulla, mutta aidosti joustavien etätyömahdollisuuksiemme ansiosta voit työskennellä miltä tahansa paikkakunnalta käsin. Aloitus on sovittavissa joustavasti, mutta mielellään toivottaisimme sinut tervetulleeksi tiimiimme mahdollisimman pian!
Payroll Advisorin roolissa palkkataso sijoittuu välille 3500-4500 e/kk kokemus- ja osaamistasosta riippuen. Lomarahan osuus maksetaan meillä kuukausittain palkan yhteydessä ja näin ollen lomaraha sisältyy kuukausipalkkaan.
Miksi töihin Starialle?
- Pääset työskentelemään matalahierarkisessa ja nopeasti kasvavassa organisaatiossa, jossa töitä tehdään laadulla ja tosissaan, mutta pilke silmäkulmassa.
- Tuemme kasvua ja kehittymistäsi, ja organisaatiomme nopea kasvu mahdollistaa monipuoliset urapolut talon sisällä. Kasvava palkkayksikkömme palvelee yhä enenevässä määrin myös globaaleja asiakkuuksia, joten halutessasi pääset tulevaisuudessa kehittymään myös kansainvälisten asiakkaiden parissa.
- Välitämme aidosti työntekijöistämme ja olemme saaneet Future Workplaces -sertifioinnin osoituksena erinomaisesta työntekijäkokemuksestamme.
- Vaikka palkanlaskennan alalle ominaisesti työ vaatii ajoittaista joustoa työaikojen suhteen, meille on tärkeää huolehtia työntekijöidemme hyvinvoinnista ja jaksamisesta, ja sen vuoksi seuraammekin jatkuvasti liukumia ja varmistamme, että pääset käyttämään kertyneet saldotuntisi vapaana rauhalllisempana hetkenä. Isommat tiimit olemme jakaneet pienempiin porukoihin, joissa mm. minivapaista voidaan sopiva itsenäisesti työkavereiden kesken.
- Saat tueksesi asiantuntevan ja yhteistyötä vaalivan tiimin. Yhteiset Teamsit toimivat nopeina kanavina kysymyksille ja vastauksille. Aamun tiimitapaamisissa moikkaamme työkaverit ja tsekkaamme päivän aikataulut.
- Meillä voit työskennellä joustavasti etänä, osan vuodesta vaikka ulkomailta käsin.
- Tarjoamme lisäksi kattavat työsuhde-edut kuten lounas-, liikunta- ja kulttuuriedun, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen sekä Eduhouse-koulutusportaalin. Kannustamme ja tuemme myös PHT-tutkinnon suorittamisessa.
Mitkä asiat auttavat sinua menestymään tehtävässä?
Etsimme työkaveria, jolta löytyy vahva kokemus palkanlaskennan tehtävistä ja kykyä toimia palkanlaskijan roolissa itsenäisesti. Lisäksi olet jo toiminut Mepcon pääkäyttäjänä ja päässyt tutustumaan sekä HRM-puolen, että Webin ominaisuuksiin. Kokemus HR- ja työajanseurannan oheisjärjestelmistä sekä Mepco-SAAS tuntemus katsotaan eduksi. Toivomme, että sinulta löytyy hyvät projektinhallintataidot, olet tottunut organisoimaan oman työsi ja omaat erinomaiset yhteistyötaidot. Loistavat asiakaspalvelutaidot, konsultoiva työskentelytapa ja innostunut asenne ovat meillä suuressa arvossa. Työkieli organisaatiossamme on englanti ja työskentelet vaihtelevasti sekä suomeksi että englanniksi.
Innostuitko?
Hae helposti lähettämällä meille CV:si / LinkedIn-profiilisi ja vastaamalla muutamaan kysymykseen. Laita hakemus matkaan mahdollisimman pian, viimeistään keskiviikkona 4.5.2025 . Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja oikean ehdokkaan osuessa kohdalle, voimme edetä prosessissa pikaisestikin.
Mikäli haluat kuulla tehtävästä lisää, tiiminvetäjämme Maria Melen kertoo mielellään lisää. Tavoitat Marian parhaiten torstaina 10.4. klo 13-14 numerosta +358408609427.
Mikäli sinulle heräsi kysymyksiä tehtävään liittyen, voit olla yhteydessä rekrytointitiimiimme: [email protected]. Huomioithan kuitenkin, että tietosuojasyistä otamme vastaan vain rekrytointijärjestelmämme kautta saapuneet hakemukset.
Me Starialla arvostamme monimuotoisuutta ja uskomme, että erilaiset näkökulmat ja kokemukset rikastuttavat tiimiämme. Haluamme tarjota ympäristön, jossa kaikki voivat loistaa omana itsenään. Toivotamme tervetulleiksi hakijat kaikista taustoista – odotamme innolla kuulevamme sinusta!
Staria vauhdittaa kasvuyritysten menestystä tarjoamalla kattavia kirjanpitopalveluita, ERP-konsultointia sekä BI- ja suunnitteluratkaisuja globaalilla tasolla. Olemme Euroopan ainoa toimija, joka kykenee tarjoamaan talouspalveluita yli 40 maassa yhden, sitoutuneen tiimin kautta, ja olemme ylpeitä ainutlaatuisesta roolistamme markkinoilla. Tällä hetkellä meitä on jo yli 550 asiantuntijaa seitsemässä maassa – ja kasvu jatkuu! Starialaisia yhdistää kasvun asenne sekä arvomme: Collaboration, Courage ja Commitment. Liity joukkoomme rakentamaan kasvuyritysten talouden tulevaisuutta!
Staria is a Finnish-founded financial services company and the leading NetSuite partner in the Nordics, providing international financial services to growth companies in over 40 countries. In our unique ONE STOP concept, a centralized team based in the Nordics coordinates the financial services for international clients through a network of partners located in over 40 countries. Other services include information system, HR, and payroll services, as well as NetSuite and SaaS product business. Currently, we have over 500 colleagues in seven countries – and the growth continues! 🚀