Palveluneuvoja, Espoo-info, Espoon kaupunki – Espoo


Etsimme nyt motivoitunutta ja auttamishaluista palveluneuvojaa monipuolisiin asiakaspalvelutehtäviin Espoon kaupungin Espoo-infoon!

Kyseessä on sijaisuus contact centerissä 1.10.2024 – 31.12.2024. Etätyö on mahdollista muutamana päivänä viikossa.

Espoo-infon contact centerissä asiakkaita neuvotaan puhelimitse, sähköpostitse, sähköisessä palautepalvelussa, chatissa ja videopuhelun kautta. Opastamme Espoon kaupungin omiin palveluihin liittyen ja neuvomme myös yhteistyökumppaneidemme HSL:n, Kelan ja Visit Espoon asioissa. Asiakkaidemme digineuvonta on oleellinen osa tehtävää. Tehtäviin kuuluu esimerkiksi kaupungin palvelujen neuvontaa, puhelinvaihteen hoitamista sekä koulukuljetusasioiden neuvonnan ja reklamaatioiden hoitamista.

Lisäksi osallistumme työpareittain liikkuvaan palveluun, jossa neuvotaan asiakkaita heidän tiloissaan Espoon kaupungin palveluihin liittyen ja annetaan tarvittaessa digitukea.

Otamme huomioon kaikki hakuaikana tulleet hakemukset. Voimme käsitellä hakemuksia ja aloittaa haastattelut jo hakuaikana. Valinta tehdään hakuajan päätyttyä sen jälkeen kun haastattelut on saatu päätökseen. Rekrytointi toteutetaan anonyymina rekrytointina. Haastattelujen ensimmäinen vaihe toteutetaan videohaastatteluina.

Työpaikan nimi ja osoite: Espoo-info, contact center. Virastopiha 2, 02770 Espoo.
Työaika: Arkisin 8:20 – 16:05.
Tehtävä on määräaikainen sijaisuus.

Kelpoisuusvaatimukset: Soveltuva korkeakoulu- tai opistotasoinen tutkinto tai ammattitutkinto.

Tehtävässä edellytetään hyviä asiakaspalvelutaitoja, vastuullisuutta, tiimityötaitoja ja kykyä työskennellä paineen alla kiireisinä aikoina. Palvelemme asiakkaitamme kolmella kielellä. Sujuva suomen ja englannin, sekä hyvä ruotsin asiakaspalvelukielen osaaminen suullisesti ja kirjallisesti, on tärkeää. Käytämme työssämme päivittäin useita erilaisia tietoteknisiä järjestelmiä, joten edellytämme myös valmiutta järjestelmien nopeaan oppimiseen ja kykyä neuvoa asiakkaita sähköisten järjestelmien käytössä.

Arvostamme avointa ja rohkeaa palveluasennetta, sekä muutosmyönteistä valmiutta uusien työtapojen kokeilemiseen ja uuden oppimiseen. Aktiivinen osallistuminen tiimin yhteiseen tekemiseen kuuluu päivittäiseen työhömme. Työssä on hyödyksi myös taito tehdä työtä tiimissä itsenäisesti. Innostuminen pienten pulmien ratkomisesta luetaan eduksi.

Espoossa jokaisella työpäivälläsi on merkitys: parannat kaupunkilaisten arkea!

Arvostamme osaamistasi ja kannustamme sinua ylläpitämään ja kehittämään ammattitaitoasi. Mahdollistamme sen tarjoamalla monipuolista täydennyskoulutusta, ja tuemme esimerkiksi suomen kielen opiskelua. Tarjoamme myös hyvät henkilöstöedut (mm. lounas-, liikunta- ja työmatkaetu sekä apua vuokra-asunnon hankintaan). Olemme sitoutuneet toteuttamaan työyhteisössämme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta. Haluamme, että meillä työskentelee niin eri-ikäisiä ja eri sukupuoliin kuin eri kieli-, kulttuuri- ja vähemmistöryhmiin kuuluvia ammattilaisia.

Mikäli sinulla on kysyttävää tehtävästä, ole yhteydessä lisätietojen antajaan.

Mikäli sinulla on erityistarpeita liittyen esim. työpaikan esteettömyyteen tai olosuhteisiin, voit myös lähettää kysymyksesi [email protected]. Selvitämme asian paljastamatta henkilöllisyyttäsi.

Lue työstä, jolla on merkitystä: https://www.esitteemme.fi/espoonrekry/MailView/

Lisätietoja

https://www.espoo.fi/fi/asiointi

Yhteystietomme

Lisätietoja antaa palveluesimies Aija Paige, 043 825 9563, arkisin 8:30-14:30.

Tietoa organisaatiosta

Konsernihallinto johtaa, ohjaa, valvoo ja kehittää Espoon koko kaupunkikonsernia sekä vastaa kaupungin tukipalveluista kaupunginjohtajan johdolla. Neljä yksikköämme ovat rahoitus ja talous, henkilöstö, hallinto ja lakiasiat sekä strategia ja kehittäminen.

Ohjaamme Espoo-tarinan kaupunkitasoista valmistelua, toimeenpanoa sekä kehittämistä, edistämme hyvää hallintoa, päätöksentekoa, yhtenäisiä toimintatapoja, kaupungin elinvoimaisuutta ja kestävää kehitystä. Edistämme myös asukkaidemme ja asiakkaidemme hyvinvointia ja terveyttä sekä vastaamme keskitetyistä asiointipalveluista ja kaupungin sisäisistä palveluista.

Toiminnassamme korostuvat monialainen asiantuntijuus, koko konsernin edustajista koostuvat asiakaslähtöiset tiimit sekä verkostomainen toimintatapa.

Sijainti
Espoo

Muut tiedot

Muut tehtävään liittyvät tiedot



Source link