Tehtäviisi kuuluu
- Mediatiedotteiden, toimituksellisten sisältöjen ja uutisointien kirjoittaminen
- Viestinnän suunnittelu ja toteuttaminen
- Markkinointiviestinnän sisältöjen toteuttaminen eri markkinointikanaviin, kuten verkkosivuille, artikkeleihin ja sosiaaliseen mediaan
- Esitysmateriaalien tuottaminen ja mainoskampanjoiden copy-tekstien laadinta
- Sisältömarkkinoinnin sisältöjen tuottaminen eri formaateissa: teksti, video, audio ja kuva
Näillä taidoilla onnistut
- Vähintään viiden vuoden kokemus (media)viestinnästä tai markkinointiviestinnästä sekä tehtävään soveltuva koulutus
- Erinomaiset kirjalliset ja viestinnälliset taidot: kirjoitat selkeitä ja vaikuttavia tekstisisältöjä eri tarkoituksiin ja kanaviin. Kokemus copywriter -tehtävistä katsotaan eduksi
- Kyky hyödyntää ja toteuttaa sisältöstrategiaa viestinnässä
- Yhteistyökykyinen, oma-aloitteinen ja kekseliäs ote työhön
- Pystyt huolehtimaan useiden projektien tehokkaasta edistämisestä samanaikaisesti, vaikka aikataulut olisivatkin tiukkoja
Mitä tarjoamme sinulle
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän, jossa pääset kehittämään omaa osaamistasi edelleen valtakunnallisten ja kansainvälisten tapahtumien parissa. Menestyksesi tukena on ammattitaitoinen ja kannustava organisaatiomme sekä Suomen toiseksi suurimman messuyhtiön yli 55 vuoden kokemus tapahtumajärjestämisestä. Työhyvinvointiasi tukemassa ovat muun muassa laaja työterveyshuolto sekä lounas-, liikunta- ja kulttuuriedut.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa Tampereen Messujen brändi- ja viestintäjohtaja Heidi Pitkämäki puh. 040 768 8377
ke 6.11. klo 8.30–9.30
to 14.11. klo 14–15
ma 18.11. klo 15–16
Täytä sivuillamme hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan CV:si hakemuspainikkeen kautta 24.11.2024 klo 23.00 mennessä.