Kiinteistöpäällikkö – Retta Management – Työpaikat


Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät Suomen parhaimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta.

Olisitko uusi työkaverimme? Etsimme nyt

KIINTEISTÖPÄÄLLIKKÖÄ

vastaamaan kiinteistöjen ylläpidon johtamisesta.

Työskentelet osana asiakkaamme Lähitapiola Kiinteistövarainhoidon toimitilakohteiden parissa ja olet osa asiakkuutta hoitavaa ammattilaistiimiä. Tavoitteenasi on kiinteistön omistajien ja käyttäjien korkea asiakastyytyväisyys liittyen tiloihin, olosuhteisiin, palveluihin sekä ylläpitokustannusten hallintaan.

Tehtäväkokonaisuuteesi kuuluvat mm.:

  • vastuu nimettyjen kiinteistöjen ylläpidon kokonaisvaltaisesta johtamisesta
  • pts-korjausten budjetointi ja koordinointi
  • ylläpitokustannusten budjetointi
  • vika- ja pienkorjausten koordinointi
  • huolto-, siivous- yms. palveluiden mitoitus ja laadunvalvonta
  • omistaja- ja käyttäjäyhteistyö, palvelupyynnöt, selvitykset, vikailmoitukset
  • energiakulutusten seuranta ja toimenpiteiden koordinointi
  • tilojen vuokraukseen ja markkinointiin liittyvien toimenpiteiden tukeminen
  • raportointi kiinteistöjen omistajalle
  • palveluntoimittaja- ja sidosryhmäyhteistyö

Olisitko sinä etsimämme kollega?

Haemme tiimiimme henkilöä, jolla on soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutustausta sekä monipuolinen, vähintään muutaman vuoden kokemus kiinteistöalan vastaavanlaisesta tehtävästä. Lisäksi sinulla on kokemusta pts-korjaustoiminnan koordinoimisesta ja kiinteistöalan ohjelmistojen käytöstä (GM, Fim-X.). Sinulta löytyy järjestelmällisyyttä myös kiireessä sekä paineensieto- ja ratkaisukykyä. Kommunikoit sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti sekä suomeksi että englanniksi. Olet tiimityökykyinen ja asiakaspalveluhenkinen. Työssä menestyminen vaatii lisäksi Office-ohjelmien sujuvaa käyttötaitoa.

Mitä me tarjoamme sinulle:

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Jokapäiväistä toimintaamme ohjaavat arvomme ovat: onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Meillä on liukuva työaika ja etätyömahdollisuus, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme sekä tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme. Lue lisää meistä työpaikkana täällä: Ura – Töihin meille

Näin pääset työkaveriksemme!

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkoomme, haethan tehtävää viimeistään 27.4.2025. Lisätietoja tehtävästä antaa aluejohtaja Jyrki Heiskanen 16.4 9-11 tai 18.4 klo 9-11, tavoitat Jyrkin numerosta +358503900327.

Työnantajalupauksemme: Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen. Henkilöstömme mielestä vahvuuksina koetaan yrityksen oikeansuuntainen kehitys, mielenkiintoinen työ, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu, tarkoituksenmukaiset toimitilat sekä strategian ja tulevaisuuden näkymien aktiivinen viestintä. (henkilöstökysely 10/2024).

Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:

Onnistumme yhdessä

Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.

Uudistamme rohkeasti

Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.

Toimimme vastuullisesti

Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.

Retta Managementin tärkein tehtävä on pitää huolta asiakkaidemme kiinteistöomaisuudesta ja siitä, että sille asetetut tuottotavoitteet täyttyvät. Hoidamme asiakkaidemme omaisuutta kuin omaamme ja autamme asiakkaitamme tekemään päätöksiä, joilla kiinteistöjen arvo kehittyy tulevaisuudessakin suotuisaan suuntaan.





Source link