Etsimme kiinteistökirjanpitäjää Hämeenlinnaan tai Helsinkiin, sinulla on aikaisempaa osaamista kiinteistökirjanpidosta tai olet työskennellut tilitoimistossa. Liity alan huippuosaajiin!
Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät Suomen parhaimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta.
KIINTEISTÖKIRJANPITÄJÄÄ
Työskentelet Retta Managementin kiinteistöliiketoiminnan talouspalvelukeskuksessa osana asiakkuustiimiämme. Olet vastuussa omalta osaltasi asiakkaidemme kiinteistöyhtiöiden, rahastojen ja konsernien kirjanpidon tehtävistä, joihin kuuluvat mm. kuukausittainen kirjanpito, raportointi asiakkaillemme, tilinpäätökset ja viranomaisraportoinneista vastaaminen.
Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Hämeenlinnan keskustassa. Voit myös tarvittaessa työskennellä pääkonttorillamme Helsingin Pitäjänmäessä. Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa Pohjoismaiden johtavassa kiinteistöalan yrityksessä.
Olisitko sinä etsimämme kollega?
Haemme tiimiimme henkilöä, jolla on aikaisempaa kokemusta kiinteistöalan kirjanpidosta tai on toiminut kirjanpitäjänä tilitoimistossa. Osaat toimia painetilanteissa ja haluat kehittää sekä omaa osaamistasi että työhösi liittyviä prosesseja. Pystyt toimimaan itsenäisesti, mutta myös tiimin kanssa ja olet halukas auttamaan muita tiimin jäseniä tarvittaessa.
Toivomme, että sinulta löytyy:
- kokemusta rahastojen ja konsernien kirjanpidon hoitamisesta
- liiketalouden tradenomin tai taloushallinnon merkonomin koulutus
- tilinpäätöstaitoa
- vero- ja arvonlisävero-osaamista sekä kokemusta kiinteistöalan arvonlisäveron käsittelystä
- sujuvaa Excel-osaamista
- Englanninkielen osaamista
Mitä me tarjoamme sinulle:
Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Jokapäiväistä toimintaamme ohjaavat arvomme ovat: onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Meillä on liukuva työaika ja etätyömahdollisuus, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme sekä tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme. Lue lisää meistä työpaikkana täällä: Ura – Töihin meille
Näin pääset työkaveriksemme!
Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkoomme, haethan tehtävää viimeistään 16.3.2025. Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Juha Mäkipää 26.2 klo 9-10 tai 5.3 9-10, Juhan tavoitat numerosta +358 503170064 tai osoitteesta [email protected]
Työnantajalupauksemme: Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen. Henkilöstömme mielestä vahvuuksina koetaan yrityksen oikeansuuntainen kehitys, mielenkiintoinen työ, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu, tarkoituksenmukaiset toimitilat sekä strategian ja tulevaisuuden näkymien aktiivinen viestintä. (henkilöstökysely 10/2024).
Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:
Onnistumme yhdessä
Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.
Uudistamme rohkeasti
Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.
Toimimme vastuullisesti
Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.
Retta Managementin tärkein tehtävä on pitää huolta asiakkaidemme kiinteistöomaisuudesta ja siitä, että sille asetetut tuottotavoitteet täyttyvät. Hoidamme asiakkaidemme omaisuutta kuin omaamme ja autamme asiakkaitamme tekemään päätöksiä, joilla kiinteistöjen arvo kehittyy tulevaisuudessakin suotuisaan suuntaan.