Awutek Oy tarjoaa korkealaatuisia puun-, alumiinin-, graafisen teollisuuden- ja muovintyöstölaitteiden koneita ja kokonaisvaltaisia palveluratkaisuja. Asiakkaitamme ovat toimialoilla toimivat yritykset Suomessa ja Virossa. Meille on tärkeää asiakkaidemme tyytyväisyys ja luottamus tuotteisiimme ja ratkaisuihin, ja siksi toimimme kansainvälisten arvostettujen laatuvalmistajien kanssa. Toimintamme alkoi vuonna 1976 ja on laajentunut tähän päivään mennessä niin että liikevaihtomme vuonna 2023 oli n. 9,3 M€, jonka teimme noin 20 alan ammattilaisen voimin. Toimipisteemme sijaitsee Raisiossa, jossa sitoutunut tiimimme tekee tinkimätöntä työtä asiakkaan menestyksen eteen. Katso lisää awutek.fi
Palvelumme laadun parantamiseksi, vahvistamme nyt organisaatiotamme ja haemme jälkimarkkinointiin koordinaattoria vastaamaan jälkimarkkinointipalveluidemme tuottamisesta yhdessä myynti- ja huoltotiimimme kanssa. Tehtävään palkattavan henkilön rooli on organisaatiossamme uusi, joten pääset omalta osaltasi vaikuttamaan sen kehittämiseen. Palkattava henkilö voi olla työtä pelkäämätön, uransa alkuvaiheessa oleva tulevaisuuden lupaus, tai jo pitkän kokemuksen omaava rautainen ammattilainen.
Laaja-alaisessa toimenkuvassa tulet toimimaan yhdistävänä linkkinä organisaatiomme, asiakkaidemme ja päämiestemme välillä. Alkuvaiheessa työnkuva tulee keskittymään jälkimarkkinointiin ja sen organisointiin, aktiiviseen yhteydenpitoon kaikkiin sidosryhmiin sekä ennakoivan huoltokonseptin ylös ajoon yhdessä huoltopäällikkömme kanssa. Tehtävänkuvaa on tarkoitus laajentaa myöhemmin lisää huoltojen ja asennusten organisointiin sekä myyntiin.
Viihdyt järjestelmällisyyttä vaativissa tehtävissä ja pystyt organisoimaan asioita sujuvasti monelle eri taholle huolehtien siitä, että kaikki tietävät kiireenkin keskellä missä mennään. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutus- ja organisointitaidot ja näyttöjä hyvästä yhteistyöstä kollegoiden kanssa. Työ edellyttää myös teknistä ymmärrystä ja etenkin kiinnostusta teknisiä laitteita kohtaan. Työstökoneiden tuntemus on ehdoton etu. Tehtävässä tarvitset sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, saksan kielen taito katsotaan eduksi.
Toivomme hakijoilta soveltuvaa koulutusta kaupalliselta ja/tai tekniseltä alalta sekä jonkin verran aikaisempaa työkokemusta esim. myynnistä, markkinoinnista, asiakaspalvelusta tai organisaation sisäisistä hallinnollisista koordinointitehtävistä. Lisäksi arvostamme ajantasaisia tietoteknisiä valmiuksia sekä erilaisten työtä tukevien ohjelmistojen hallintaa ja nopeaa oppimiskykyä (CRM, excel, word, teams, teamviewer, autocad jne.).
TARJOAMME SINULLE
-Itsenäisen ja vastuullisen työn pitkään toimineessa, vakavaraisessa yrityksessä
-Monipuolisia ja haastavia työtehtäviä alan huippu tuotteiden parissa
-Menestyneen huolto- ja myyntitiimimme tuen
-Kilpailukykyisen palkan
-Kattavan henkilöstövakuutuksen
Hae tehtävää lähettämällä vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo palkkatoiveineen Click Henkilöstöpalveluiden aluejohtajalle Janne Lukanderille 15.09.2024 mennessä. Sähköpostiosoite on muotoa: [email protected]. Lisätietoja tehtävästä antaa Janne Lukander p. 050 411 0344, arkisin klo 9-16.
Jätä hakemus: https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat/74754556-1…
Yhteystiedot: Click Henkilöstöpalvelut Oy, Janne Lukander, 050 411 0344. Puhelintiedustelut arkisin klo 9-16.
Työpaikan osoite: 21200 Raisio
Palkkaus: sopimuksen mukaan
Työ alkaa: Työskentelyn aloitus sovitaan yhdessä
Työaika: Kokoaikatyö
Työn kesto: Toistaiseksi voimassa oleva
Hakuaika päättyy: 15.09.2024 20:59
Ilmoitus jätetty: 26.08.2024 09:45
Työmarkkinatorin ilmoitusnumero: 74754556-1b50-4549-aadd-6355f620ee8b
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä