Hallinnollinen isännöitsijä – Retta Management – Työpaikat


Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät Suomen parhaimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa yrityksessä? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta.

HALLINNOLLISTA ISÄNNÖITSIJÄÄ

Retta Managementissa tarjoamme asiakkaillemme asuntojen sekä toimitilojen kiinteistöjohtamis- ja vuokrauspalvelut, talous- ja raportointipalvelut, energiapalvelut, arviointi- ja konsultointipalvelut sekä rakennuttamispalvelut. Asiakkainamme on kaupallisten kiinteistö- ja asuntokohteiden yksityisiä ja julkisia omistajia ja käyttäjiä sekä rahastoyhtiöitä, pankkeja sekä monia muita kiinteistösektorin toimijoita. Tiimissämme vastaamme asiakkaidemme omistuksessa olevien kohteiden isännöinnistä.

Työpisteesi sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Pitäjänmäessä ja raportoit yksikönpäällikölle.

Tehtäväkenttäsi

Tehtävässä työskentelet merkittävien suurasiakkaidemme omistamien vuokra-asuntojen ja asunto-osakeyhtiöiden hallinnollisen isännöinnin parissa. Työnkuva on monipuolinen sisältäen asuntoyhtiöiden hallintoon ja taloudenpitoon, kiinteistöjen ja asuntojen ylläpitoon sekä kunnossapidon koordinointiin ja palveluntuottajaverkoston johtamiseen liittyviä tehtäviä.

Toimit osana osaavaa isännöintitiimiä ja monipuolista asiakkuustiimiämme ja huolehdit osaltasi siitä, että päämiehemme ja heidän asukkaansa saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Apuna tehtävän hoidossa ovat mm. asiakaspalvelukeskuksemme, talouspalveluyksikkömme, tekninen isännöinti sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat. Tehtävään kuuluu osallistuminen asukaskokouksiin tarpeen mukaa

Oletko etsimämme osaaja?

Haemme tiimiimme henkilöä, jolla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. IAT tai AIT) ja aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja kiinteistöalalta. IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office -ohjelmia ja pystyt omaksumaan työkalut nopeasti. Kommunikoit sujuvasti myös englannin kielellä. Olet itsenäinen ja oma-aloitteinen, jolla hanskat eivät putoa haastavissakaan tilanteissa. Sinulla on positiivinen palveluasenne, hyvä paineensieto- ja organisointikyky sekä sujuvat yhteistyötaidot.

Mitä me tarjoamme sinulle:

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Jokapäiväistä toimintaamme ohjaavat arvomme ovat: onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Meillä on liukuva työaika ja etätyömahdollisuus, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme sekä tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme. Lue lisää meistä työpaikkana täällä: Ura – Töihin meille

Näin pääset työkaveriksemme!

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkoomme, hae tehtävää heti mutta tehtävää viimeistään 3.8.2025. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Kave Karhu, numerosta +358406327392 tai osoitteesta [email protected]

Työnantajalupauksemme: Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen. Henkilöstömme mielestä vahvuuksina koetaan yrityksen oikeansuuntainen kehitys, mielenkiintoinen työ, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu, tarkoituksenmukaiset toimitilat sekä strategian ja tulevaisuuden näkymien aktiivinen viestintä. (henkilöstökysely 10/2024).

Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:

Onnistumme yhdessä

Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.

Uudistamme rohkeasti

Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.

Toimimme vastuullisesti

Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.

Retta Managementin tärkein tehtävä on pitää huolta asiakkaidemme kiinteistöomaisuudesta ja siitä, että sille asetetut tuottotavoitteet täyttyvät. Hoidamme asiakkaidemme omaisuutta kuin omaamme ja autamme asiakkaitamme tekemään päätöksiä, joilla kiinteistöjen arvo kehittyy tulevaisuudessakin suotuisaan suuntaan.





Source link