Haemme KSTiedon Service Desk -tiimiin ICT-asiantuntijaa vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen päätoimipisteeseemme Kouvolaan. Service Desk toimii 24/7, joten työ on kolmen viikon jaksoissa tapahtuvaa jaksotyötä.
- työasemien, verkkolaitteiden ja ohjelmistojen tuntemus sekä ymmärrys pilvipalveluiden ja palvelinympäristöjen toiminnallisuudesta ja käytöstä
- aiempi kokemus IT -alan tehtävistä
- hyvät asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaidot ja asiakaspalveluasenne
- kyky toimia tiimissä
- hyvä ongelmanratkaisukyky ja aktiivinen työote
- kyky johtaa omaa työtä sekä seurata ja priorisoida omaa työjonoa
- hyvä paineensietokyky
- kyky tehdä täsmällistä asiakasdokumentaatiota ja viestintää.
Lisäksi arvostamme ict-alan koulutusta, sertifikaatteja sekä kokemusta Service Desk- ja asiakaspalvelutyöstä.
Sinulla ei tarvitse välttämättä olla pitkää alan kokemusta, arvostamme etenkin ratkaisukeskeistä asennettasi ja kykyä tehdä hyvää asiakastyötä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Service Deskin tiimiesihenkilö Eeva Hynynen, p. 040 350 4598, soittoaika ti 5.11.2024 klo 9-11.
Kiinnostuitko tehtävästä? Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi ”Hae työpaikkaa” -painikkeen kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 30.11.2024. Täytämme paikan heti sopivan hakijan löydyttyä.
Kaakkois-Suomen Tieto Oy on kehittyvä, mahdollisuuksia ja haasteita tarjoava ICT-alan työnantaja Kymenlaaksossa. Tuotamme ratkaisuja hankintayksiköiden, hyvinvointialueiden, kuntakonsernien ja niiden sidosryhmien tarpeisiin 130 alan ammattilaisen voimin. Toimipisteemme sijaitsevat Kouvolassa ja Kotkassa. Tuotamme palveluja asiakkaillemme valtakunnallisesti 24/7, ylläpidossamme on yli tuhat palvelinta, 17500 päätelaitetta, 45000 käyttäjätunnusta ja alueverkkomme ulottuu 22 paikkakunnalle yli 650 kiinteistöön.