Haemme assistenttia – Amiko Oy – Työpaikat


Haemme assistenttia kasvavaan suomalaiseen yritykseen – Hohdepinnoitus Oy, Vantaa
Haluatko olla mukana rakentamassa puhtaampaa ja kestävämpää arkea?
Hohdepinnoitus Oy on nopeasti kasvava kotimainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisia ja ekologisia ratkaisuja saniteettitilojen puhtauden ja kunnossapidon haasteisiin. Vuonna 2017 perustettu yrityksemme toimii edelläkävijänä muun muassa nanopinnoituspalveluissa, ja olemme toteuttaneet tuhansia asiakaskohteita Uudellamaalla, Varsinais-Suomessa ja Pirkanmaalla.

Palvelumme Hohde Laatta tuo asiakkaille konkreettista hyötyä: puhtautta, viihtyisyyttä ja pidempää käyttöikää kodin tai liiketilan tärkeimmille tiloille. Arvostamme yhteisöllisyyttä, jatkuvaa kehitystä ja luotettavuutta – ja näitä arvoja toivomme myös uudelta tiimimme jäseneltä.
Tehtävä: Assistentti (toimipiste Vantaalla)
Etsimme asiakaspalveluhenkistä ja järjestelmällistä assistenttia, joka haluaa kasvaa roolissaan yrityksen mukana. Tehtävä on uusi ja kehittyy yrityksen kasvun myötä – pääset vaikuttamaan työnkuvaasi ja kehittämään toimintatapoja osana tiivistä tiimiämme.

Tehtäviisi kuuluu:

  • Asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
  • Asiakastapaamisten koordinointi yhdessä myyjien kanssa
  • Laskutuksen hoitaminen (kolmen eri toimipaikan osalta)
  • Osallistuminen johdon palavereihin ja muistioiden kirjaaminen
  • Toimiston yleiset juoksevat asiat ja avustavat tehtävät

Tarjoamme sinulle:

  • Mielenkiintoisen roolin kehittyvässä yrityksessä
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omaan työnkuvaasi ja kasvaa vastuun mukana
  • Kiinteän kuukausipalkan: 2 400 €/kk (perehdytysjakso), tavoitepalkka 3 000-3 500 €/kk
  • Perehdytysjakson (2 kk) tuen ja opastuksen
  • Työajan: ma-pe klo 08.00-16.00 tai 09.00-17.00
  • Työpaikan Vantaalla, lisäksi satunnaisia työpäiviä Turussa (n. 2x/kk)
  • Mahdollisuuden etäpäivään kerran viikossa, kun työt sujuvat itsenäisesti
  • Työyhteisön, jossa jokaisen panosta arvostetaan

Odotamme sinulta:

  • Positiivista ja oma-aloitteista työotetta
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja ja järjestelmällisyyttä
  • Halua oppia uutta ja kasvaa tehtävässä
  • Aiempaa kokemusta toimisto-, asiakaspalvelu- tai avustavista tehtävistä (myös pieni kokemus riittää)
  • Ajokortti ja oma auto katsotaan eduksi

Hakeminen ja aikataulu:

  • Tavoitteena on, että valittu henkilö aloittaa elokuun alussa
  • Haastattelut järjestetään elokuun ensimmäisellä viikolla
  • Tehtävä sopii hyvin myös uransa alkuvaiheessa olevalle motivoituneelle hakijalle

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi pikaisesti osoitteessa www.amiko.fi . Haastattelut aloitetaan heti, ja paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja antaa Amikon Jukka, p. 050 589 4264, jukka.santala @amiko.fi .





Source link