Graafikoksi Joensuulle?
Joensuun kaupungin viestintä- ja tapahtumapalveluiden tiimiin haetaan markkinointiviestinnän projektien suunnitteluun ja koordinaatioon kykenevää graafikkoa eli
TUOTANTO-AD:tä, jolta onnistuvat myös monipuoliset visuaalisen suunnittelun tehtävät.
Tuotanto-AD vastaa Joensuun kaupungin graafisten tuotteiden suunnittelusta ja taitosta sekä valvoo visuaalisen linjan yhdenmukaisuutta.
Tehtäväsi pitävät sisällään muun muassa:
- Visuaalisten aineistojen suunnittelua, taittoa ja valmistamista eri kanaviin
- Kaupungin visuaalisen näkyvyyden kehittämistä
- Kaupungin visuaalisen ilmeen yhdenmukaisuuden valvontaa ja visuaalisen ilmeen kehittämistä
- Kaupungin eri viestintä- ja ilmoituskanavien hallintaa
- Viestintä- ja markkinointikampanjoiden suunnittelua ja toteutusta
Hakijalta edellytetään:
- näyttöjä onnistuneista viestinnän ja markkinoinnin graafisista tuotannoista
- erinomaista kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmien hallintaa
- näyttöjä viestintäkampanjoiden suunnittelusta ja koordinaatiosta
- sosiaalisen median kanavien hallintaa
- kykyä itsenäiseen työskentelyyn tavoitteellisesti ja tuloksellisesti
- projektinhallintataitoja
- hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja
- hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja
- vähintään englanninkielen suullista ja kirjallista taitoa
Arvostamme:
- kokonaisuuden hahmottamiskykyä
- idearikkautta
- digitaalisen markkinoinnin osaamista
- digitaalisen saavutettavuuden osaamista
- animointitaitoja
- valokuvaustaitoja ja videoiden tekemiseen liittyvää osaamista
- kykyä työskennellä osana tiimiä ja verkostomaista toimintaympäristöä
- paineensietokykyä ja joustavuutta
- sellaisia erikoisninjataitoja, joita emme vielä osaa edes aavistaa
Tuotanto-AD:n työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työaika 36,25 h/viikko. Tehtäväkohtainen palkka on 3078,32 euroa/kk sekä mahdolliset kokemusvuosilisät (KVTES) ja indeksikorotukset.
Työ alkaa sopimuksen mukaan, mielellään jo lokakuussa. Tehtävässä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.
Liitä työhakemukseesi portfolio tehdyistä töistä. Esittele portfoliossasi mielestäsi hakemaasi tehtävää parhaiten tukevia aikaisempia töitäsi. Kerro lyhyesti työn toimeksianto, kenelle ja milloin työ on tehty ja mikä oli oma roolisi kokonaisuudessa.
Portfolio saa olla maksimissaan neljän A4-sivun pituinen. Portfolioon voi liittää linkkejä muihin materiaaleihin tai verkkosivuille. Portfolion voit liittää hakemukseen PDF-tiedostona tai lisää hakemustekstiin linkki verkkokansioon.
Hakuaika tehtävään päättyy 8.9.2024 kello 23:59.
Lisätiedot: markkinointijohtaja Markku Pyykkönen, [email protected], p. 050 340 5826
Joensuun kaupungin viestintä- ja tapahtumapalvelut kaupungin vastaa kaupungin viestinnästä, markkinoinnista, matkailusta ja tapahtumien edistämisestä. Toiminnassa yhdistyvät kaupungin viestinnän toteutus ja kehittäminen sekä vetovoiman kehittäminen markkinoinnin, matkailun ja tapahtumien avulla. Tiimi on täynnä idearikkaita ja ainakin omasta mielestään hirmu hauskoja ihmisiä, joiden kanssa ei todellakaan tarvitse jäykistellä!
Joensuun hommissa on helppo hengittää!
Joensuun kaupunki on rento, avoin ja varma työpaikka, jossa teet 78 000 joensuulaisen elämästä parempaa. Rakenteet ovat kunnossa, pomot kartalla, lomat pitkiä ja töissä on helppo hengittää. Lopeta siis vatulointi, ja tule meille hommiin!
Hakuaika alkaa: 23.08.2024 15:00Hakuaika päättyy: 08.09.2024 23:59