Finance Specialistin rooli koostuu monipuolisista taloushallinnon tehtävistä. Tehtävä alkaa kuuden kuukauden määräaikaisena vanhempainvapaan sijaisuutena, jonka aikana päävastuualueesi on ostoreskontran hoitaminen. Sijaisuuden jälkeen tehtävä voi mahdollisesti jatkua vakituisena, jolloin vastuualueet painottuvat enemmän raportointiin sekä myynnin tukemiseen.
Tehtäviisi kuuluvat esimerkiksi:
- ostoreskontran hoitaminen
- Intrastat -raportointi
- kuukausiraportoinnin avustavat tehtävät
- IT-laitteiden hallinta
Mahdollisen vakinaistamisen jälkeen:
- myynnin tukeminen hinnoittelussa, investointien suunnittelussa, sopimusten hallinnassa sekä myynnin sparraus
- taloushallinnon kehitysprojekteihin osallistuminen
Olet oma-aloitteinen ja motivoitunut kehittämään itseäsi. Arvostamme positiivista asennetta, energisyyttä ja halua menestyä työssäsi. Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen taito. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä Finance-tiimin sekä organisaation muiden tiimien kanssa.
Tarjoamme sinulle itsenäisen ja mielenkiintoisen tehtävän osana yhtä maailman dynaamisinta brändiä sekä tietenkin loistavat työkaverit ja tiimin, jossa puhalletaan yhteen hiileen. Lisäksi tarjoamme työkalut kehittymiseen ja kasvamiseen roolissasi sekä monipuoliset työsuhde-edut. Työskentelemme pääsääntöisesti toimistolla, etätöitä meillä on mahdollisuus tehdä yhtenä päivänä viikossa. Toivomme, että pystyisit aloittamaan tehtävässä 1.7.2025.
Kiinnostuitko? Hae tehtävää lähettämällä CV ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 4.5.2025 mennessä ja kerro, miksi juuri sinä olisit loistava valinta tehtävään. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.
Lisätietoja tehtävästä antaa Chief Accountant Marjo Jelonen puh. 040 771 3061 tiistaina 22.4. klo 15–16 sekä perjantaina 25.4. klo 9-10.
Toivottavasti kuulemme sinusta pian!