Customer Value Manager – DNA – Työpaikat

Mikä ihmeen tekoäly imageresizer

Oletko koskaan kuullut sanan tekoäly? Se voi kuulostaa vähän pelottavalta – ihan kuin robotti tulisi viemään paikkamme. Mutta ei hätää! Tekoäly ei korvaa meitä ihmisiä. Se on ennemminkin vähän kuin viisas kaveri, joka osaa antaa hyviä vinkkejä ja auttaa meitä tekemään asioita paremmin.

Kuvittele, että sinulla on koulussa läksy, jonka tekeminen on tosi hankalaa. Ystäväsi voi neuvoa sinua, mutta sinä itse kirjoitat vastaukset vihkoon. Tekoäly toimii samalla tavalla. Se voi ehdottaa sanoja tai järjestää ajatuksia, mutta sinä päätät, mitä kirjoitat.

Miten tekoäly auttaa työnhaussa?

Aikuiset, etsiessään töitä, kirjoittavat CV:n. Se sisältää heidän taidot ja kokemukset. Heidän on myös kirjoitettava hakemuskirje. Siinä selitetään, miksi haluaa juuri tuon työn.

Tekoäly voi auttaa esimerkiksi:

-Miten asiat laitetaan selkeään järjestykseen
-Miten parantaa tekstiä niin, että se kuulostaa sujuvalta
-Se voi antaa ideoita, mitä asioita kannattaa nostaa esille

Mutta muista: tekoäly ei tiedä, millainen ihminen sinä oikeasti olet. Se ei tunne sinun unelmiasi tai kokemuksiasi. Siksi on tärkeää, että luet ehdotukset läpi ja muokkaat niitä niin, että ne kuulostavat sinulta.

Tekoäly on työkalu, ei taikakone.

ChatGPT on yksi tunnetuimmista tekoälyistä. Sen kanssa voi jutella kuin ystävän kanssa. Se voi antaa neuvoja, mutta ei tee kaikkea puolestasi. Ajattele, että tekoäly on kuin polkupyörän apupyörät – se tukee ja auttaa, mutta sinä olet se, joka polkee ja päättää, minne mennään.

Viisi helppoa vinkkiä, miten tekoälyä voi käyttää työnhaussa:

1. CV:n rakentaminen 

Tekoäly voi ehdottaa, mitä asioita kannattaa laittaa alkuun, jotta ne näkyvät heti.

2. CV:n muokkaaminen eri töihin.

Jokainen työ on hieman erilainen. Tekoäly voi auttaa löytämään juuri ne taidot, joita tarvitaan.

3. Hakemuskirjeen kirjoittaminen.

Jos aloitus tuntuu hankalalta, tekoäly voi ehdottaa kiinnostavia ideoita.

4. Työhaastattelun harjoittelu.

Tekoäly voi kysyä sinulta kysymyksiä. Voit harjoitella vastauksiasi etukäteen.

5. Kysymysten keksiminen haastattelijalle

– Haastattelussa voit myös kysyä itse. Tekoäly voi auttaa sinua keksimään hyviä kysymyksiä yrityksestä tai työstä.

Muista aina tämä

Tekoäly voi olla tosi hyvä apuri, mutta tärkein asia työnhaussa olet sinä itse. Sinun persoonasi, sinun äänesi ja sinun kokemuksesi tekevät hakemuksesta oikeasti mielenkiintoisen. Tekoäly on vain työkalu, joka auttaa sinua loistamaan kirkkaammin.

 


Haluatko yhdistää data-analyysin, asiakaskokemuksen ja AI:n voiman? Etsimme DNA:n SME myynnin Omnichannel-tiimiin Customer Value Manageria. Tehtävä sijoittuu Helsinkiin, mutta meillä voit työskennellä myös mutkattomasti etänä.

Millaisten tehtävien pariin pääset työskentelemään?

Etsimme DNA:n Yritysliiketoimintaan SME-myyntiä tukevaan Omnichannel-tiimiin Customer Value Manageria rakentamaan ja kehittämään kohderyhmiä, joiden avulla myyntikanavamme löytävät oikeat asiakkaat, oikealla arvolupauksella ja oikeaan aikaan. Tässä roolissa pääset johtamaan omaa virtuaalitiimiäsi, hyödyntämään laajaa yritysdataa ja viemään kohderyhmätoimintaa kohti AI-vetoista tulevaisuutta.

Me DNA:lla uskomme vahvasti asiakaskokemuksen merkitykseen kasvun mahdollistajana. Nyt haemme näkemyksellistä ammattilaista kehittämään SME-myyntikohderyhmien tuotantoa ja tukemaan kasvutavoitteitamme sekä strategiaamme.

Tässä tehtävässä käytössäsi on laajasti yritysdataa, jonka avulla suunnittelet ja toteutat eri myyntikanaville kohderyhmiä niin uusasiakashankintaan kuin nykyasiakaskannan hoitoonkin. Kohderyhmien rakentaminen perustuu vahvasti data-analyysiin ja liiketoimintaymmärrykseen.

Keskeinen osa roolia on myös AI:n hyödyntäminen. Tavoitteenamme on rakentaa kohderyhmätuotannosta keskipitkällä aikavälillä vahvasti AI-vetoinen prosessi, jossa Customer Value Manager toimii oman prosessivaiheensa AI-agenttien suunnittelijana ja johtajana.

Tärkeimmät tehtäväsi ovat:

  • Määrittelet ja kehität liiketoimintaa tukevia kohderyhmiä eri myyntikanaville.
  • Analysoit ja hyödynnät laajoja datamassoja suomalaisista SME-yrityksistä muodostaaksesi relevantteja kohderyhmiä sekä uusasiakashankintaan että nykyasiakkaiden hoitoon.
  • Johdat omaa prosessivaihettasi ja fasilitoit kohderyhmien parissa työskentelevää virtuaalitiimiä yhdessä Sales Channel Managerin kanssa.
  • Kehität outbound-kohderyhmien laatua yhteistyössä virtuaalitiimin kanssa ja viet toimintaa kohti AI-vetoista mallia.

Mitä voimme tarjota sinulle?

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä dynaamisessa ja innovatiivisessa ympäristössä, jossa voit kehittää DNA:n nykyasiakkuuksien hoitomallia sekä uusasiakashankinnan kohderyhmiä. Roolissa pääset myös vaikuttamaan suoraan asiakaskokemuksen kehittämiseen ja varmistamaan DNA:n yritysasiakkaiden asiakastyytyväisyyden vahvan kehityksen jatkossakin. Meillä on kilpailukykyinen palkkaus ja hyvät edut sekä mahdollisuus kehittyä ammatillisesti.

Työnantajalupauksemme mukaisesti tarjoamme sinulle inhimillisen ja omanlaisen työpaikan, jossa nopeus, rohkeus ja mutkattomuus näkyvät päivittäisessä arjessamme. Tavoitteenamme on olla erinomainen työpaikka kaikille DNA:laisille ja kehitämmekin jatkuvasti käytäntöjämme varmistaaksemme tämän toteutumisen.

Mitä me etsimme?

  • Kokemusta telecom- tai vastaavien palvelujen kohderyhmätoiminnasta ja näyttöjä tuloksellisesta työstä.
  • Hyvää ymmärrystä yritysmyynnin myyntifunnelista ja siihen liittyvistä tunnusluvuista.
  • Kykyä johtaa toimintaa itsenäisesti sekä toimia tehokkaasti linja-, matriisi- ja virtuaalitiimeissä.
  • Valmiutta tehdä operatiivisia päätöksiä lyhyellä aikajänteellä ja osallistua keskipitkän aikavälin strategiseen suunnitteluun.
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja halua kehittää toimintaa yhdessä muiden kanssa.

Tässä roolissa yhdistyy datalähtöinen analytiikka, asiakaskokemuksen kehittäminen ja AI:n tuomat mahdollisuudet. Jos haluat olla mukana rakentamassa markkinoiden edistyksellisintä kohderyhmätoimintaa, saatat olla etsimämme henkilö.

Kiinnostuithan? Odotamme hakemustasi jo innolla!

Hae nyt, mikäli olet valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi ja uskot voivasi olla avainasemassa asiakkuudenhoitomallin ja kohderyhmien kehittämisessä! Hakuaika päättyy 7.9.2025. Käsittelemme hakemuksia ja aloitamme haastattelut kuitenkin jo hakuaikana – älä siis turhaan odota viimeiseen hakupäivään!

Liitäthän hakemukseesi CV:n ja palkkatoiveen – erillistä hakukirjettä emme tarvitse! Hakulomakkeen tietokenttiä ei erikseen tarvitse täyttää.

Mikäli sinulle heräsi kysymyksiä, tai haluat keskustella paikasta tarkemmin, voit ottaa yhteyttä rekrytoivaan esihenkilöön Jukka Eskeliin puhelimitse 044 044 5246 19.8. klo 15.00-16.00 ja 2.9. klo15.00-16.00 tai sähköpostitse jukka.eskeli(at)dna.fi.

Miksi valita DNA?

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Tehtävämme yhteiskunnassa on yhdistää tärkeimmät. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat jo vuosien ajan olleet mobiilidatan käyttömäärissä maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,7 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työnantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2024 liikevaihtomme oli 1 100 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1 600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Facebookissa @DNA.fi, Instagramissa ja Threadsissa @dna_fi sekä LinkedInissä @DNA-Oyj.

Arvostamme jokaista työntekijäämme sellaisena kuin hän on – omanlaisenaan. Välittämättä iästä tai sukupuolesta, riippumatta siitä miltä näytät, mistä tulet, ketä rakastat tai miten juuri sinä näet maailman. Omanlainen työyhteisö on rikkautemme.

Alla olevista linkeistä löydät lisätietoja asioista, jotka saattavat kiinnostaa sinua.





Source link