Oletko kiinnostunut työskentelemään dynaamisessa startup-ympäristössä, jossa asiakaskokemus on kaiken keskiössä? Me Komu Homesilla etsimme tiimiimme Customer Success Advisoria!
Mikä on Komu Homes?
Komu Homes tarjoaa seuraavan sukupolven kiinteistöjohtamisen ratkaisuja, joissa yhdistyvät edistyksellinen teknologia ja huippuosaaminen. Palvelukokonaisuutemme kattaa vuokrauksen, taloushallinnon, isännöinnin ja asiakaspalvelun, kaikki älykkäästi integroituina ja automaation tehostamina. Verkkovuokrauspalvelumme ja asukassovelluksemme tarjoavat helppokäyttöisen ja saumattoman käyttökokemuksen.
Roolissasi tulet vastaamaan vuokrauksen ja asumisen aikaisesta asiakaspalvelusta sekä varmistamaan, että asukkaamme ovat tyytyväisiä koko asumisen ajan. Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu:
- Asiakaspalvelu puhelimitse, chatissa ja sähköpostitse
- Asukkaitten neuvominen ja tukeminen vuokrausprosessin sekä asumisen aikana
- Vuokralaissuhteen ja vuokrasopimusten hallinnointi
- Huoltopyyntöjen käsittely ja asumisen aikainen tuki
- Asukastiedottaminen
- Yhteistyö myynti-, isännöinti ja tuotekehitystiimin kesken
Etsimme sinua, joka:
- Olet innostunut asiakaspalvelusta ja pidät ihmisten kohtaamisesta
- Omistat reippaan asenteen ja olet valmis oppimaan uutta
- Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot sekä suomeksi että englanniksi
- Olet oma-aloitteinen tiimipelaaja
- Olet nopea omaksumaan uusia teknologisia ratkaisuja
- Kiinnostus kiinteistöalaa kohtaan katsotaan eduksi
Voit myös olla urasi alkuvaiheessa tai etsimässä uusia haasteita – tärkeintä on oikea asenne!
Mitä tarjoamme?
Tarjoamme vakituisen ja kokoaikaisen työn innovatiivisessa ja kasvavassa yrityksessä. Komu Homesilla pääset työskentelemään ympäristössä, jossa jokaisen työntekijän panos on tärkeä, ja jossa tuetaan henkilökohtaista kasvua ja oppimista. Meillä saat mahdollisuuden vaikuttaa ja kehittää omaa rooliasi tiimin tukemana. Kun olet päässyt työhön tutuksi, tarjoamme mahdollisuuden etätyöskentelyyn. Huipputiimi ja viihtyisä toimisto sijaitsee Otaniemessä Espoossa.
Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi meille ja kerro, miksi olisit täydellinen lisä tiimiimme.
Hakuprosessi
Lähetä hakemuksesi ja palkkatoiveesi Veera Kampmanille torstaihin 5.9. mennessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Yhteydenotot puhelimitse ma-pe klo 10–16, +358445741895. Huomioithan, että aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja etenemme rekrytoinnissa ripeällä tahdilla. Odotamme innolla, että kuulemme sinusta!
Lue meidän työntekijämme kokemukset vielä alta:
”Tulin Komulle osa-aikaisena, ja jo ensimmäisen viikon aikana kaikki kääntyi päälaelleen positiivisella tavalla. Minuun luotettiin alusta asti ja sain mielin määrin tehtävää, vastuuta sekä tukea. Olen päässyt kehittymään ammattilaisena sekä henkilönä, kiitos Komun tarjoaman ainutlaatuisen ympäristön, missä yksi päivä ei ole toista vastaava. Tämän lisäksi työyhteisö Komulla on energinen, motivoiva sekä mukaansatempaava ja olen tuntenut itseni osaksi sitä ensimmäisestä päivästä lähtien.” -Herman, Financial operations