Etsimme asiakasyrityksellemme Kamin LLC:lle energistä ja oma-aloitteista Customer Solutions & Logistics Specialistia, määräaikaiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen. Työt alkavat mahdollisimman pian ja työtä on alkuun tarjolla kuuden kuukauden ajan, jatko voi olla mahdollinen. Työtä tehdään täysin etätyönä, mutta sinulla tulee olla valmiudet matkustaa ajoittain Helsinkiin.
Työtehtäviisi kuuluu tilausten vastaanotto, käsittely, prosessointi ja logistiikan järjestely. Vastaat tilausprosessista aina tilauksen vastaanotosta tilauksen toimitukseen ja laskutukseen. Teet tiivistä yhteistyötä myynnin ja muun kaupallisen tiimin sekä kuljetusoperaattoreiden kanssa, jotta voit määrittää tehokkaimman toimitustavan ja asiakkaiden tarpeet. Vastaat asiakastilien hallinnasta, ja olet yhteyshenkilö asiakkaan ja tehtaiden ja ulkopuolisten varastojen välillä koti- ja ulkomaan toimituksissa. Huolehdit hyvästä asiakaspalvelusta ja vastaat myös asiakasreklamaatioihin. Tuet tiimiä päivittäisissä tehtävissä, kuten puhelinpäivystyksessä ja asiakirjojen arkistoinnissa.
Toivomme sinulta aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta sekä logistiikan koordinointi tehtävistä. Sinulla tulee olla erinomaiset viestintätaidot, sekä aikaisempaa kokemusta monikulttuurillisesta ympäristöstä. Olet tiimipelaaja, mutta samalla valmis itsenäiseen työhön. Tehtävässä tarvitset myös hyviä ajan- ja tehtävienhallintataitoja sekä tietotekniikan perusosaamista. Puhut ja viestit taitavasti suomen lisäksi englanniksi, muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä dynaamisessa ja kansainvälisessä tiimissä sekä kehittää osaamistasi. Työtehtävät ovat mielenkiintoisia ja haastavia. Käytössäsi on liukuva työaika ja saat kaiken tarvittavan laitteiston sujuvan etätyön tekemiseen. Tehtävän palkkaus määräytyy aikaisemman osaamisen/kokemuksen mukaan.
Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten haethan paikkaa heti! Osa hakuprosessista toteutetaan englannin kielellä, ja kielitaito on myös tehtävän kannalta oleellista, josta syystä pyydämme lähettämään englannin kielisen CVn (sekä halutessasi hakemuskirjeen). Ymmärrämme myös, että rekrytointi on kahden kauppa, joten lisätietoja tehtävästä antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Saara Peltomäki, +358504794065 tai [email protected]
Työsuhteen tyyppi: Kokoaikainen, määräaikainen