Customer Service Specialist – Red Bull Finland Oy – Työpaikat


Haemme Red Bullin Operations -tiimiin kokenutta ja innostunutta Customer Service Specialistia. Onko sinulla vahva SAP-osaaminen, kokemusta tilaustenkäsittelystä sekä positiivinen ja energinen asenne? Mikäli tämä kuulostaa sinulta, Red Bull haluaa antaa siiivet juuri sinulle!

Customer Service Specialistina vastaat Red Bullin tilausprosessista Suomessa ja varmistat yhdessä Operations -tiimin kanssa, että kaikki tuotteet saapuvat oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Tehtävässä toimit yhteyshenkilönä Red Bullin asiakkaille ja tarjoat tukea myös sisäisille sidosryhmille. Customer Service Specialist on tärkeä osa toimitusketjua. Olet tarkka yksityiskohdista, mutta sinulla on kyky nähdä myös suuri kuva. Nautit rutiinitehtävien suorittamisesta, mutta olet myös nokkela ongelmanratkaisija. Olet asiakaspalveluhenkinen tiimipelaaja, joka toimii proaktiivisesti, säilyttää kärsivällisyyden haastavissakin tilanteissa ja tuo positiivisella asenteellaan lisäarvoa sekä asiakkaille että tiimille.

Työpäiväsi koostuvat esimerkiksi asiakasyhteistyöstä, tilaustenkäsittelystä, Master data -tietojen päivityksistä, prosessien ja ohjeistusten seurannasta sekä erilaisista projekteista esimerkiksi järjestelmäpuolen kehityksessä. Teet tiivistä yhteistyötä oman tiimisi lisäksi myynnin, talousosaston sekä asiakkaiden kanssa. Työskentelet viiden hengen Operations -tiimissä ja vastaat tehtävässäsi tiimiä johtavalle Operations Managerille.

Tehtäviisi kuuluvat esimerkiksi:

 

  • Asiakaspalvelu. Asiakaspalvelupyyntöjen käsittely (esim. hintavirheet, vaurioituneet tuotteet, puuttuvat tuotteet) sekä vastuu asiakastyytyväisyydestä.
  • Order to Cash -prosessi. Vastuu päivittäisestä tilausten sekä laskujen käsittelystä.
  • Master Datan ja järjestelmien ylläpito. Esimerkiksi tuote- ja hintatietojen päivitykset sekä kuun- ja vuodenvaihteen liittyvät tehtävät. 
  • Järjestelmäpuolen kehitysasiat ja projektien läpivienti.
Sinulla on vähintään 2–5 vuoden kokemus vastaavanlaisista tehtävistä, mieluiten FMCG yrityksestä. Sinulla on vankka kokemus SAP-järjestelmistä, muu järjestelmäosaaminen katsotaan eduksi. Pidät rutiinitehtävistä, mutta olet myös proaktiivinen ja innostut kehittämään toimintatapoja entistä sujuvimmiksi ja tehokkaammiksi. Sinulla on myös analyyttinen ote asioihin, olet tarkka ja huolellinen, hyviä viestintätaitoja ja asiakaspalveluhenkisyyttä unohtamatta. Olet ratkaisukeskeinen, luot tavoitteet jokaiselle toimenpiteelle ja hallitset strategisen ajattelutavan. Toimimme kansainvälisessä ympäristössä, joten on tärkeää, että sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen taito.
Tarjoamme sinulle vastuullisen ja itsenäisen tehtävän osana yhtä maailman dynaamisinta brändiä sekä tietenkin loistavat, ammattitaitoiset työkaverit ja kokeneen ja tavoitteellisen tiimin. Tueksesi saat myös kansainvälisen toimintaympäristön, joka mahdollistaa jatkuvan ammatillisen kehittymisen.
Kiinnostuitko? Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen 5.3.2025 mennessä ja kerro, miksi juuri sinä olisit paras valinta tehtävään. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Toivottavasti kuulemme sinusta pian!





Source link