Customer Service Specialistina vastaat Red Bullin tilausprosessista Suomessa ja varmistat yhdessä Operations -tiimin kanssa, että kaikki tuotteet saapuvat oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Tehtävässä toimit yhteyshenkilönä Red Bullin asiakkaille ja tarjoat tukea myös sisäisille sidosryhmille. Customer Service Specialist on tärkeä osa toimitusketjua. Olet tarkka yksityiskohdista, mutta sinulla on kyky nähdä myös suuri kuva. Nautit rutiinitehtävien suorittamisesta, mutta olet myös nokkela ongelmanratkaisija. Olet asiakaspalveluhenkinen tiimipelaaja, joka toimii proaktiivisesti, säilyttää kärsivällisyyden haastavissakin tilanteissa ja tuo positiivisella asenteellaan lisäarvoa sekä asiakkaille että tiimille.
Työpäiväsi koostuvat esimerkiksi asiakasyhteistyöstä, tilaustenkäsittelystä, Master data -tietojen päivityksistä, prosessien ja ohjeistusten seurannasta sekä erilaisista projekteista esimerkiksi järjestelmäpuolen kehityksessä. Teet tiivistä yhteistyötä oman tiimisi lisäksi myynnin, talousosaston sekä asiakkaiden kanssa. Työskentelet viiden hengen Operations -tiimissä ja vastaat tehtävässäsi tiimiä johtavalle Operations Managerille.
Tehtäviisi kuuluvat esimerkiksi:
- Asiakaspalvelu. Asiakaspalvelupyyntöjen käsittely (esim. hintavirheet, vaurioituneet tuotteet, puuttuvat tuotteet) sekä vastuu asiakastyytyväisyydestä.
- Order to Cash -prosessi. Vastuu päivittäisestä tilausten sekä laskujen käsittelystä.
- Master Datan ja järjestelmien ylläpito. Esimerkiksi tuote- ja hintatietojen päivitykset sekä kuun- ja vuodenvaihteen liittyvät tehtävät.
- Järjestelmäpuolen kehitysasiat ja projektien läpivienti.
Toivottavasti kuulemme sinusta pian!