Oletko positiivinen ja energinen tiimipelaaja? Nautitko ihmisten auttamisesta ja vauhdikkaasta työympäristöstä?
Jos vastasit kyllä, voit olla hakemamme Customer Service Consultant.
Santanderin asiakaspalvelussa autat asiakkaitamme rahoituspalveluidemme parissa puhelimitse, sähköpostilla sekä verkkopalvelussa. Olet oma-aloitteinen ja tehokas tiimipelaaja, joka pystyy tekemään myös itsenäisiä päätöksiä. Sinulla on hyvät asiakaspalvelutaidot ja halu ylittää asiakkaiden odotukset. Osaat kuunnella asiakasta ja tarjota hänelle aina parhaiten sopivan ratkaisun. Ymmärrät myynnin merkityksen asiakaspalvelussa ja sitoudut yhteisiin tavoitteisiin. Sopeudut nopeasti muuttuviin tilanteisiin, etkä pelkää rutiineja. Haluat osaltasi vahvistaa yrityskulttuuriamme, jonka ydin on yksilöllinen ja reilu asiakaspalvelu. Aikaisempi kokemus asiakaspalvelutehtävistä katsotaan eduksesi.
Meillä pääset kehittymään asiakaspalvelun ammattilaisena innostavassa ja kansainvälisessä ympäristössä. Monipuolisessa tehtävässä pääset näyttämään taitosi ja haastamaan itseäsi. Meillä on positiivinen tekemisen meininki ilman turhaa pönötystä ja teemme töitä unohtamatta pilkettä silmäkulmassa. Palkkaus on Rahoitusalan työehtosopimuksen mukainen ja tehtävä on määräaikainen, 30.9.2025 asti.
Lisätietoja tehtävästä antaa Otto Peltonen. Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä, ja käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Toimithan siis nopeasti.