Customer Retention Specialist, Verisure Oy – Helsinki


Sytytkö myynnillisistä työtehtävistä ja korkean asiakastyytyväisyyden ylläpidosta? Haluatko edetä urallasi myynnin pariin Suomen sekä koko Euroopan kodinturva-alan markkinajohtajalle? Hae nyt vakituiseen Customer Retention Specialistin tehtävään Verisurelle!

Mitä Customer Retention Specialist tekee?

Tehtävässä pääpaino on yhteydenpito asiakkaisiin, jotka ovat muuttamassa uuteen osoitteeseen. Tärkeää on asiakaslähtöinen ja myynnillinen ote työhön, jotta pystyt huomioimaan asiakkaan kynnyskysymykset palvelun jatkamiseksi. Päivät voivat sisältää myös yllättäviä ja haastavia neuvottelutilanteita, eli työssä vaaditaan ratkaisukeskeisyyttä. Nykyisten asiakkuuksien hoidon lisäksi työssä pyritään myös uudelleenaktivoimaan jo aiemmin päättyneitä asiakkuuksia. Työtä tehdään arkisin pääsääntöisesti Pasilan toimistoltamme käsin, ja perehdytyksen myötä tehtävässä on myös osittainen etätyömahdollisuus.

Minkälaista työkaveria me etsimme?

Tehtävässä pärjää parhaiten vastuullinen ja tavoitteellinen kaveri, jolla pysyy pää kylmänä ajoittaisen kiireen ja paineen alla. Aiempi kokemus myynnillisistä tehtävistä katsotaan eduksi, ja työn edellytyksiä ovat erityisesti sujuvat vuorovaikutustaidot sekä hyvät tietotekniset perustaidot. Etsimme sinnikästä ja palvelualtista tekijää, joka omalta osaltaan varmistaa erinomaisen asiakastyytyväisyyden. Lisäksi valitun työntekijän tulee työn aloituksen yhteydessä hankkia turvasuojaajakortti, jonka saanti edellyttää nuhteetonta rikostaustaa.

Minkälaista meillä on työskennellä?

Verisurella vallitsee rento ja välittävä ilmapiiri. Uskomme, että työssä viihtyminen ja hyvä fiilis porukassa ovat sujuvan liiketoiminnan elinehtoja, ja siksi panostamme aidosti työyhteisömme viihtyvyyteen. Olemme myös tutkitusti hyvä työnantaja, sillä meille on tänä vuonna myönnetty Great Place to Work -sertifikaattiTM.

Tuemme toisiamme, heitämme läppää yhdessä, ja juhlimme yhdessä onnistumisiamme arjessamme. Meillä jokaisen työpanos on tärkeä, kun työskentelemme kohti yhteisiä tavoitteitamme. Tutustu meihin myös TikTokissa ja Instagramissa!

Miksi Verisurelle?

Tarjoamme työmahdollisuuksia moniin eri tilanteisiin, ja monet meistä ovatkin jo rakentaneet pitkän uran Veriurella. On hyvin tavallista, että meillä viihdytään pitkään. Tuemme sinua koko työsuhteesi aikana, jotta voit kasvaa ja kehittyä tehtävässäsi. Verisure tunnetaan myös kansainvälisten uramahdollisuuksien tarjoajana, eli voit löytää itsesi ja omat vahvuutesi edetessäsi tehtävästä toiseen yrityksen sisällä.

Verisure toimii 17:ssa eri maassa, ja turvaamme globaalisti yli 5 miljoonaa kotia ja toimipaikkaa. Olemme kodinturva-alan markkinajohtaja Suomessa, sekä koko Euroopassa. Turvaamme asiakkaillemme sen kaikkein tärkeimmän, ja työntekijämme voivat ylpeänä seistä tuotteidemme ja arvojemme takana.

Mitä Customer Retention Specialist tienaa?

Tehtävässä on 2200€/kk pohjapalkka, ja lisäksi provisiot myyntien mukaan. Tavoitepalkka tehtävässä on 3500€/kk.

Lisäksi tarjoamme avokätiset työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon, hammaslääkäriedun, lounasedun, liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun, työmatkaedun, sekä polkupyöräedun.

Turvaa tulevaisuutesi!

Jos yllä oleva kuvaus puhuttelee, ja olet valmis ottamaan haasteen vastaan, lähetä hakemus mahdollisimman pian! Käsittelemme hakemuksia jo haun edetessä, ja otamme hakemuksia vastaan korkeintaan 22.9. asti.

Lisätietoja tehtävästä voit tarvittaessa tiedustella rekrytoijaltamme Tuukka Ryhäseltä sähköpostitse osoitteesta [email protected].

Verisure kunnioittaa kaikkia työntekijöitä sekä meille työhön hakevia heidän ainutlaatuisuudessaan, olipa kyseessä sitten tausta, sukupuoli, ikä, etninen alkuperä, seksuaalinen suuntautuminen, erilainen toimintakyky tai vamma, uskonto, mielipiteet tai muut henkilökohtaiset ominaisuudet. Näemme moninaisuuden yritystä rikastuttavana ominaisuutena.

Sitoudumme rekrytoinnissa yhdenvertaisuuslain mukaiseen positiiviseen erityiskohteluun varmistaaksemme, että jokainen pätevä hakija saa oikeudenmukaisen mahdollisuuden tulla meille töihin. Huomioimme erilaiset taustat ja vahvuudet. Tervetuloa organisaatioomme, sellaisena kuin olet!





Source link