Business Advisor, TietoAkseli Oy – Jyväskylä


Etsimme nyt Business Advisoria taloushallintopalveluihimme 

Oletko idearikas tiimipelaaja, jolla on useamman vuoden kokemus vaativista taloushallinnon tehtävistä? Motivoidutko työskentelystä tiimissä, jossa joukkuekaverit tukevat toinen toisiaan kohti yhteistä tavoitetta?

Business Advisorina monipuolisiin tehtäviisi kuuluvat muun muassa asiakasyrityksiemme

  • talouslukujen analysointi ja raportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille 
  • sisäisen laskennan kehittäminen 
  • kassavirta-analyysien ja budjettien laatiminen 
  • rahoitusjärjestelyissä avustaminen 
  • tiedon hakeminen eri tietolähteistä ja niiden jalostaminen sekä raportointityökalujen kehittäminen 

Business Advisorin tehtävässä pääset mukaan taloushallintoliiketoimintaamme kuuluvien neuvontapalvelujen kehittämiseen sekä tuottamaan vaativia talousjohtamisen palveluja nykyisille ja uusille asiakkaillemme. Olet osa taloushallinnon Advisor-tiimiä, jossa teet tiivistä yhteistyötä suoraan asiakkaidemme kanssa itsenäisesti sekä vastuullisesti. Advisor-tiimissä toimit asiakasyrityksiemme vahvana johdon tukena varmistamassa heidän menestystään.

Ketä etsimme? 

Etsimme ennen kaikkea tiimipelaajaa, joka on innokas oppimaan uutta. Arvojemme mukaisesti olet rohkea tuomaan ideoitasi esille. Sinulla on proaktiivinen ja analyyttinen työote, ja nautit vastuullisesta roolista lukujen parissa. Asiakkaamme ovat meille keskiössä, joten sinulla onkin kova palo asiakaspalveluun!

Lisäksi sinulla on:

  • soveltuva korkeakoulututkinto (tradenomi/ KTM)
  • vähintään muutaman vuoden työkokemus vastaavista tehtävistä, esimerkiksi controllerina, talouspäällikkönä tai -johtajana.
  • hyvät tietotekniset taidot sekä kokemusta BI-työkaluista
  • kokemusta (erilaisista) ERP-järjestelmistä
  • hyvät vuorovaikutustaidot sekä sujuva kirjallinen ja suullinen viestintä
  • sujuva englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito. 

Hyvinvoiva henkilöstö on yrityksemme tärkein voimavara ja haluamme, että viihdyt!

Tekemisemme ytimessä on laadukas työ ja asiakaslähtöisyys. Vaalimme työssämme arvojamme: rohkeutta, rehtiyttä ja yhdessä tekemistä!

Kolme syytä, miksi meillä viihdytään:

  • Olemme arkiystävällinen työpaikka ja henkilöstöetumme ovat kattavat.
  • Meillä työskentelee rautaisia ammattilaisia, joilta saat aina apua ja joiden kanssa on huippua tehdä töitä.
  • Tarjoamme hyvät mahdollisuudet haastaa itsesi ja kehittyä ammatillisesti. Meillä pääset tekemään merkityksellistä työtä!

Klikkaa tästä, niin pääset lukemaan lisää!

Voit työskennellä miltä tahansa meidän yhdestätoista toimipisteeltämme tai ottaa käyttöön laajennetun työpiste-edun, jolloin voit työskennellä kotikonttorilta mistä päin Suomea tahansa.

Tuleva tiimiläisesi kuvaa työtään näin:

”Työ on monipuolista, sillä asiakkaat, asiakkaiden toimialat ja heidän tarpeensa ovat erilaisia – tässä hommassa ei pääse herkästi leipääntymään! Pidän myös siitä, että pystyn vaikuttamaan työhöni. Myös etätyö on iso plussa ja arvostan isosti sitä, että voin tehdä töitä kotoa. Pidän työystävistäni, meillä on myös hyvät esihenkilöt ja johtoryhmä. Tiimiläiseni ovat itseohjautuvia, ammattitaitoisia ja kunnianhimoisia, sekä aitoja. Haluamme olla hyviä siinä, mitä teemme ja haluamme vilpittömästi tuottaa arvoa eri sidosryhmille!”

Kiinnostuitko? 

Emme malta odottaa kuullaksemme lisää sinusta! Laitathan meille hakemuksesi mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 18.8.2024. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävään valitulta tarkistetaan luottotiedot.

Emmekö osanneet vastata tällä ilmoituksella kaikkiin kysymyksiisi? Lisätietoja antaa Advisor-palveluiden johtaja Arja Kauppinen, [email protected], 040 5807 395. Lomakaudesta johtuen Arjan tavoittaa parhaiten 6.8., 7.8., 13.8. ja 14.8. klo 9-11.

Rekrytointiprosessiin liittyen lisätietoja antaa HR Business Partner Tiina Svahn, [email protected], 044 493 6924.



Source link