Asiakaspalvelun asiantuntija – Pamark Business Oy – Työpaikat


Haemme Asiakaspalvelun asiantuntijaa osaksi kasvavaa tiimiämme

Pamark Group on osa kansainvälistä Bunzl-konsernia, joka on johtava vastuullisten käyttötavaroiden jakelu- ja palveluyritys. Bunzl palvelee asiakkaita muun muassa terveydenhuollon, puhtaanapidon, työturvallisuuden, ravintola-alan sekä vähittäiskaupan toimialoilla, mahdollistaen työnteon arjen sankareille. Bunzl toimii yli 30 maassa ja sen vuoden 2023 liikevaihto oli yli 14 miljardia euroa.

Pamark Group:n liikevaihto oli vuonna 2024 oli yli 60 M euroa ja meillä on tällä hetkellä noin 100 työntekijää. Visiomme on ylittää vuoteen 2028 mennessä 100 M euron myynti tarjoamalla asiakkaillemme vastuullisesti kaiken, mitä he työpaikallaan tarvitsevat. Toiminnan tueksi meillä on logistiikka-, varastointi- ja hyllytyspalvelut. Toimitamme vuosittain noin 100 000 toimitusta yli 98 % toimitusvarmuudella asiakkaillemme.

Asiakaskuntaamme kuuluu sekä julkisen, että yksityisen sektorin asiakkaita. Tuotevalikoimamme koostuu terveydenhuollon, horecan, puhtauden ja toimistotarvikkeiden segmenteistä, sisältäen noin 18 000 eri tuotenimikettä.

Pamarkin päätoimipaikka sijaitsee Vantaalla, ja sillä on toimipisteet myös Helsingissä, Oulussa, Joensuussa ja Kuopiossa.

 Tietoa tehtävästä

Haemme nyt asiakaspalvelun asiantuntijaa osaksi tiimiämme. Tässä monipuolisessa roolissa pääset työskentelemään asiakasrajapinnassa ja tukemaan myyntiä sekä asiakkaitamme heidän arjessaan.

Työtehtäviisi kuuluu muun muassa:

  • Asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta

  • Myyntitilausten vastaanotto ja käsittely, reklamaatioiden hoitaminen sekä uusien asiakkaiden perustaminen järjestelmään

  • Asiakkaiden neuvonta verkkokaupan käytössä sekä verkkokauppaan liittyvien asiakastietojen ja käyttäjätunnusten hallinnointi

  • Toimiminen asiakkaan ja vastuumyyjän välisenä linkkinä

  • Asiakkaiden tukeminen tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä

  • Myynnin back office -tukitoimet ja muut asiakaspalveluun liittyvät tehtävät

Odotamme sinulta

Menestyäksesi tehtävässä toivomme, että sinulta löytyy:

  • Kokemusta vastaavista asiakaspalvelutehtävistä

  • Kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että osana tiimiä

  • Erinomaista suomen kielen taitoa ja sujuvaa englannin kielen osaamista

  • Ratkaisukeskeistä ja avointa asennetta sekä paineensietokykyä

  • Positiivista ja työhön tarttuvaa otetta

  • Hyviä organisointi- ja ajanhallintataitoja

  • Vahvaa tietoteknistä osaamista

  • Myynnillistä kokemusta

 Eduksi luemme myös, jos sinulla on kokemusta seuraavista järjestelmistä:

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vastuullisen työn, jossa pääset vaikuttamaan asiakaskokemukseen ja tukemaan liiketoimintaa kasvavassa ja kehittyvässä kansainvälisessä yrityksessä.

Matalan organisaatiomme sekä lämminhenkisen ja välittömän työkulttuurimme ansiosta työskentely Pamarkilla on viihtyisää ja ketterää. Työtä teemme joustavalla hybridityömallilla, jonka puitteissa voit työskennellä myös osittain etänä.

Lisäksi tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi ja kasvaa asiakaspalvelun ammattilaisena

  • Mukavan ja kannustavan työyhteisön, jossa arvostetaan yhteistyötä ja positiivista asennetta

  • Kilpailukykyiset työsuhde-edut ja mahdollisuuden työskennellä osana kansainvälistä konsernia

Laita CV:si ja palkkatoiveesi 20.7.2025 mennessä. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä voit kysellä [email protected]





Source link