Pamark Group on osa kansainvälistä Bunzl-konsernia, joka on johtava vastuullisten käyttötavaroiden jakelu- ja palveluyritys. Bunzl palvelee asiakkaita muun muassa terveydenhuollon, puhtaanapidon, työturvallisuuden, ravintola-alan sekä vähittäiskaupan toimialoilla. mahdollistaen työnteon arjen sankareille. Bunzl toimii yli 30 maassa ja sen vuoden 2023 liikevaihto oli yli 14 miljardia euroa.
Pamark Group:n liikevaihto oli vuonna 2023 oli reilu 60 M euroa ja meillä on tällä hetkellä noin 100 työntekijää. Visiomme on ylittää vuoteen 2027 mennessä 100 M euron myynti tarjoamalla asiakkaillemme vastuullisesti kaiken, mitä he työpaikallaan tarvitsevat. Toiminnan tueksi meillä on logistiikka-, varastointi- ja hyllytyspalvelut. Toimitamme vuosittain noin 100 000 toimitusta yli 98 % toimitusvarmuudella asiakkaillemme.
Asiakaskuntaamme kuuluu sekä julkisen, että yksityisen sektorin asiakkaita. Tuotevalikoimamme koostuu terveydenhuollon, horecan, puhtauden ja toimistotarvikkeiden segmenteistä, sisältäen noin 12 000 eri tuotenimikettä.
Pamarkin päätoimipaikka sijaitsee Vantaalla, ja sillä on toimipisteet myös Oulussa, Joensuussa ja Kuopiossa.
Haemme asiakaspalvelun asiantuntijaa/myyntineuvottelijaa Kuopion toimipisteeseen
- Asiakaspalvelu myymälässä, sähköpostitse, puhelimitse ja chatin kautta
- Otat vastaan ja käsittelet myyntitilauksia, hoidat reklamaatioita ja perustat uusia asiakkaita järjestelmään yms.
- Neuvot asiakkaita verkkokaupan käytössä ja hallinnoit verkkokauppaan liittyviä asiakastietoja ja käyttäjätunnuksia
- Toimit asiakkaan ja vastuumyyjän välissä
- Annat tukea asiakkaille tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä
- Työsi sisältää myös muita myynnin back office – tukitoimia
Saatat olla etsimämme henkilö, jos
- sinulla on jo kokemusta vastaavista asiakaspalvelutehtävistä ja myymälätyöskentelystä
- pystyt työskentelemään niin itsenäisesti kuin tiimissäkin
- suomen kielen lisäksi myös englanniksi työskentely onnistuu
- olet ratkaisukeskeinen, avoin ja siedät ajoittain painetta
- olet positiivinen ja työhön tarttuva tiimipelaaja
- oman työn organisointi ja työn hallinta ei tuota ongelmia
- sinulta löytyy hyvät tietotekniset taidot
- sinulta löytyy myynnillistä kokemusta
Eduksi luemme
- Tukkukaupan toiminnan kokemuksen
- Microsoft Dynamics NAV 2016, Microsoft RapidStartCRM, kassa.fi- ja Zendesk – tiketöintijärjestelmän osaamisen
Laita hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen osoitteella [email protected] 9.2.2025 mennessä. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikan heti oikean henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelupäällikkömme Henna Heikkinen, puh. 050 356 0031 tai [email protected].