Asiakasneuvoja – Sähköinfo Oy – Työpaikat


Asiakasneuvoja määräaikaiseen työsuhteeseen

Oletko asiakaspalvelun ammattilainen, joka viihtyy monipuolisten tehtävien parissa ja nauttii asiakkaiden auttamisesta? Haluatko työskennellä asiantuntijaorganisaatiossa, joka kehittää alaa ja tuottaa merkityksellistä tietoa? Tule osaksi tiimiämme! Työsuhde alkaa syksyllä 2025 ja kestää vuoden 2026 loppuun.

Keitä me olemme

Sähkö- ja teleurakoitsijat STUL ry palveluyhtiöineen ajaa sähköurakointiyritysten etuja ja edistää niiden liiketoimintaa. Olemme sähköistysalan merkittävin tiedontuottaja: kehitämme alaa, neuvomme, tiedotamme, koulutamme, tutkimme ja osallistumme alan markkinointiin. Julkaisemme tietotuotteita, lehtiä ja kirjallisuutta alan ammattilaisille, yrityksille ja oppilaitoksille. Palveluksessamme on yli 40 alan osaajaa. Pääkonttorimme sijaitsee Espoon Leppävaarassa hyvien liikenneyhteyksien varrella.

Lisätietoja STULista ja Sähköinfosta löydät osoitteista www.stul.fi ja www.sahkoinfo.fi.

Mitä työ sisältää

Tässä tehtävässä vastaat Sähköinfon asiakaspalvelusta osana asiakaspalvelutiimiä.

  • Vastaat asiakaspalvelusta puhelimitse ja sähköpostitse.

  • Käsittelet tilauksia ja ylläpidät asiakasrekisteriä, verkkokauppaa ja tuotteita

  • Käytät CRM-järjestelmää osana päivittäistä työtä

  • Otat vastaan asiakaspalautteita ja välität ne oikeille tahoille

  • Osallistut avustaviin toimistotehtäviin sekä muiden tiimiläisten tuuraukseen tarvittaessa

Työ on läsnätyötä. Työaika on arkisin klo 8–16.

Odotamme sinulta

  • Aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja soveltuvaa koulutustaustaa. (esim. merkonomi)

  • Hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja suomen kielellä

  • Järjestelmällistä ja tarkkaa työskentelytapaa: saat asiat hoidettua aikataulussa ja kiinnität yksityiskohtiin huomiota

  • Ratkaisukeskeistä asennetta: et jää ongelmiin kiinni, vaan haet aktiivisesti keinoja edetä

  • Hyviä tietoteknisiä taitoja, kokemusta CRM- tai tilausjärjestelmistä sekä halua oppia ja kehittää toimintatapoja.

Sähköalan tuntemus katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätöntä.

Tarjoamme sinulle

Osaavan ja kannustavan tiimin tuen ja mahdollisuuden kehittää ja laajentaa toimenkuvaa omien vahvuuksiesi mukaan. Työhyvinvointi on meille tärkeää ja tarjoamme sitä tukevia etuja liikuntaan, kulttuuriin, lounaaseen sekä työterveyteen.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelun esihenkilö Rosa Ristell: [email protected]. Rosa vastaa sähköposteihin samoina päivinä, jolloin hän on tavoitettavissa myös puhelimitse 25.7. klo 14–16, 29.7. klo 10–12 tai 1.8. klo 12–14 puh: 040 922 8702

Jätä hakemuksesi Hae työpaikkaa -painikkeen kautta.

Haastattelut järjestetään viikolla 33, ja toivomme työn aloitusta mahdollisimman pian valinnan jälkeen.





Source link