Etsimme liikkuvaa asentajaa Uudenmaan alueelle! Tässä roolissa pääset työskentelemään asiakaskohteissa, toimien lähitukena asiakkaan tietoteknisissä tarpeissa.
Monipuolisuutta oman kiinnostuksen mukaan
Asennuksen työtehtävät sisältävät huolto- ja korjaustöitä esimerkiksi kassajärjestelmiin, tulostimiin sekä audiovisuaalisiin laitteisiin, kuten neuvottelutilojen videoyhteyksiin. Service Desk puolella työ pitää sisällään asiakkailta tulevien vikapyyntöjen vastaanottoa, huollon tilaamista tai tarvittaessa itse huoltotehtäviin lähtemistä. Tarjoamme mahdollisuuden muokata työnkuvaa – halutessasi voit keskittyä pelkästään huoltotehtäviin tai napata molemmilta osa-alueilta itsellesi työtä.
Mitä työ pitää sisällään?
- Asiakaskohteissa suoritettavat huolto- ja asennustyöt
- Vianmääritys ja korjaukset
- Työskentely Service Desk -tehtävissä
- Työskentely pääasiassa arkipäivisin klo 8-16, toisinaan viikonloppuisin tai päivystyksissä (asennus puolella)
Odotamme sinulta:
- Tietoteknistä osaamista ja mielellään koulutusta alalta
- Aikaisempaa kokemusta asennus- tai huoltotehtävistä (vähintään työharjoittelujen muodossa)
- Asiakaspalveluhenkisyyttä ja oma-aloitteisuutta
- Kykyä työskennellä itsenäisesti, mutta myös tiimissä
- Oman auton käyttömahdollisuutta
- Suomen kielen taitoa sekä perustason englannin osaamista
Tarjoamme sinulle:
- Monipuolisen ja liikkuvan työn
- Mahdollisuuden vaikuttaa työnkuvaan kiinnostuksesi mukaan
- Yhteisön, jossa apua ja vinkkejä saa aina tarvittaessa
- Kuukausipalkkauksen kokemuksesi mukaan – voit esittää palkkatoiveesi hakemuksessasi
Kiinnostuitko?
Lähetä hakemuksesi meille järjestelmäämme, käymme niitä läpi touko-kesäkuun aikana. Töiden aloitus ajoittuu heinäkuun loppupuolelle. Lisätietoa tehtävästä antaa Wilma arkisin klo 9-15 viestitse tai soittamalla 040 168 6190.