Olemme toimineet Suomessa neljä vuotta, ja matkamme on ollut vauhdikas ja antoisa.
Etsimme nyt kasvavaan joukkoomme mukaan sinua,
Accounting Specialist – taloushallinnon asiantuntija (äitiyslomansijaisuus)
Taloustiimimme on pieni, ja roolissasi pääset osallistumaan taloushallinnon tehtäviin monipuolisesti. Saat hoidettavaksi päivittäisen kirjanpidon tehtäviä, myynti- ja ostoreskontran hoidon, sekä avustavia raportoinnin tehtäviä. Tulet tekemään tiivistä yhteistyötä talouspäällikkömme kanssa. Työsuhteen arvioitu kesto on 13kk, alkaen kevättalvella 2025.
Tarjoamme sinulle monipuolisen taloushallinnon tehtävän rennossa työilmapiirissä. Meillä töitä tehdään rautaisella ammattitaidolla, intohimoisella asenteella ja tosissaan, mutta silti hymy huulilla. Toiminnanohjausjärjestelmämme on SAP. Toimistomme sijaitsee Oulun keskustassa, ja käytössämme on joustava hybridityönteon malli mahdollistaen ajoittaisen etätyöskentelyn. Huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. osittaisella lounasedulla, kulttuuri- ja liikuntaedulla, kattavalla vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella, sekä sairaskuluvakuutuksella.
Toivomme sinulta löytyvän aiempaa kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä, sekä alan koulutus. Tärkeintä on kuitenkin se, että olet kiinnostunut taloushallinnosta ja halukas oppimaan. Toivomme että sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot, olet numerotarkka ja työotteesi on oma-aloitteinen ja aktiivinen. Työskentelet sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä.
Toivottavasti kuulemme sinusta!
Jätä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera Hae työpaikkaa -painikkeen kautta viimeistään 16.1.2025.