Etsimme innostunutta tuotepäällikköä kehittämään jatkuvasti kehittyviä HR- ja palkkapalveluitamme! Jos sytyt asiakkaiden tarpeiden ymmärtämisestä ja saat ihmiset ympärilläsi loistamaan, liity a+-tiimiimme!
💎 Avoin ja joustava työympäristömme on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Ihmisten asettaminen etusijalle kuvaa kulttuuriamme ja työntekijäkokemustamme. Lue lisää vastuullisuusohjelmastamme täältä.
💎 Accountor Services tarjoaa laadukkaat ja monipuoliset palvelut henkilöstöasioiden ja palkkahallinnon hoitamiseen niin pienille, keskisuurille kuin suuryrityksille.
Accountorin HR-ja palkkaliiketoiminnassa palvelemme yli 2500 asiakasta 350 huippuammattilaisen voimin. Olemme edelläkävijä palveluiden kehittämisessä vastaamaan asiakkaiden tarpeita. Tulevana tuotepäällikkönä sinulla on keskeinen rooli tukea liiketoimintaamme uudistumaan ja kasvamaan.
Yhteiset palvelut -yksikkömme johtaa ja koordinoi liiketoiminnan kyvykkyyden parantamiseen liittyvää kehitystä yhdessä eri liiketoimintojen kanssa. Vastuullamme on:
-
Palvelutuotteiden kehitys ja hallinta
-
Prosessien ja automaatioiden strateginen kehittäminen ja hallinta
-
Osaamisen ja laadun kehittäminen
-
Maaorganisaation avainprojektien ja projektisalkun hallinta
-
Asiakkaiden käynnistys- ja sovellustuki
Toiminnallamme varmistamme, että meillä on käytössämme parhaat tuotteet, käytännöt ja työvälineet toiminnan tukemiseen, ohjaamiseen ja asiakasarvon luomiseen.
Mitä teet?
Tuotepäällikkönä vastaat HR- ja palkkapalvelut-yksikön tuotteiden kilpailukyvyn kehittämisestä, tuotehallinnasta ja uusien palveluiden tuotteistusprojekteista. Teet tiivistä yhteistyötä HR- ja palkkapalvelut-liiketoiminnan, myynnin, markkinoinnin ja yhteisten palveluiden muiden toimintojen kanssa tuottaaksesi tuotteita, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeisiin ja jotka ovat linjassa yrityksen strategisten tavoitteiden kanssa.
Monipuolisessa tehtävässä myötävaikutat liiketoiminnan kilpailukyvyn kehittämiseen seuraamalla markkinaa ja huolehtimalla mm. tuotteistettavien palveluiden sisällön suunnittelusta yhdessä eri alueiden asiantuntijoiden kanssa. Vastaat myös tuotteiden hinnoittelusta, katelaskelmista ja tuotteistusprojektien vetämisestä.
Millaista osaamista tarvitset?
Sinulla on kykyä uudistaa asioita ja kokemusta projektien menestyksekkäästä johtamisesta. Ymmärrät hyvin liiketoiminnan mekanismit, osaat keskittyä olennaiseen ja tartut rohkeasti uusiin asioihin. Toivomme, että:
-
Olet kunnianhimoinen, käytännönläheinen ja haluat saada asiat tapahtumaan.
-
Hahmotat hyvin laajat kokonaisuudet, erotat olennaiset asiat ja osaa pelkistää.
-
Pystyt keräämään, analysoimaan ja hyödyntämään dataa päätöksenteossa.
-
Tunnet eri hinnoittelustrategiat ja sinulla on käytännön kokemusta niiden soveltamisesta.
-
Sinulla on hyvät projektinhallintataidot ja käytännön kokemusta tuotteiden kehitysprojektien johtamisesta menestyksekkäästi.
-
Sinulla on perusymmärrys yritysten hr- ja palkkaprosesseista ja mahdollisesti myös yritysten henkilöstöhallinnon ja palkanlaskennan järjestelmistä.
-
Viestit sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti suomeksi ja englanniksi.
-
Sopiva koulutustausta tehtävään on akateeminen kaupallinen koulutus.
Tarjoamme sinulle:
-
Hyvinvointia tukevat henkilöstöedut: lounasetu ja virike-etu
-
Vapaa-ajan 24/7 tapaturmavakuutus
-
Tiimirahan yhteisiin aktiviteetteihin ja tiimihengen vahvistamiseen
-
Ohjatun liikuntahetken kaksi kertaa viikossa työpäivän ohessa PT:n johdolla
-
Joustavan työn: Liukuva työaika ja etätyömahdollisuus
-
Mahdollisuuksia kasvuun ja kehittymiseen: Monipuoliset koulutusmahdollisuudet tehtävään soveltuvilla sisäisillä ja ulkoisilla koulutuksilla
-
Tuki urakehitykselle ja mahdollisuus hyödyntää talon sisäisiä urapolkuja
-
Alan johtavan ja kansainvälisen yrityksen osaava yhteisö – ympärilläsi on asiantunteva tiimi ja modernit työkalut onnistumisesi tueksi
-
Palkkaus riippuu henkilön kokemuksen laajuudesta ja tehtävää räätälöidään hieman myös kokemuksen laajuuden mukaan, joten haarukka on tässä vaiheessa vielä avoin. Olemme avoimia keskustelulle.
Kulttuurimme on avoin ja mutkaton, meillä on rehellinen tekemisen meininki. Meillä pääset tutustumaan laajalti eri toimialoihin sekä kehittämään ammattitaitoasi. Kokemuksen karttuessa voit edetä urapolun kautta kohti uusia rooleja, joita tämän kokoisessa talossa on tarjolla runsaasti riippuen omasta kiinnostuksestasi. Tullaksemme työssämme koko ajan paremmiksi sparraamme toisiamme ja jaamme osaamista aktiivisesti.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa 31.7.-1.8. Susan Piironen, +358 44 410 3499.
Hakuaika päättyy 8.8.2025. Toimithan nopeasti, sillä aloitamme haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä.
Haku alkaa 23. heinäkuuta 2025 ja päättyy 8. elokuuta 2025, klo 23.59 (Europe/Helsinki)
Services Finland
Accountor on talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 1800 ammattilaista 6 maassa. Autamme asiakkaitamme menestymään tarjoamalla liiketoiminnan näkemystä ja neuvoja. Ystävällisten ja osaavien asiantuntijoidemme sekä modernin teknologian avulla olemme asiakkaidemme luotettava kumppani kaikissa yrityksen elinkaaren vaiheissa. Vastuullisuus on liiketoimintamme ytimessä ja meille se tarkoittaa luottamuksellista, vastuullista tietojen käsittelyä sekä ihmisten asettamista etusijalle. Toimimme Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa ja Ukrainassa. Accountorin liikevaihto vuonna 2024 oli noin 318 M€. Heinäkuussa 2024 Accountorista tuli osa Aspia Groupia.