ASSA ABLOY Entrance Systems Finland Oy on osa ASSA ABLOY-konsernia, maailman johtavaa sisäänkäyntiratkaisuiden toimittajaa. ASSA ABLOY Entrance Systems Oy on toiminut Suomen markkinoilla jo vuodesta 1962. Olemme markkinajohtajia alallamme ja tarjoamme maailman kattavimman valikoiman automatisoituja sisäänkäyntiratkaisuja. Laaja tuotevalikoimamme sisältää automaattiovet, teollisuusovet, pikaovet, suurten oviaukkojen ovet ja kuormausjärjestelmät. Nämä varmistavat helpon ja turvallisen sisäänkäynnin kaikkien automaattista sisäänkäyntiratkaisua kaipaavien rakennusten etu-, taka- ja sisäpuolelle. Lue meistä lisää: www.assaabloyentrance.fi
Haemme nyt täysin uuteen tehtävään kehittämishaluista ja myyntihenkistä
SERVICE SALES MANAGERIA
Tehtävä:
Tässä tehtävässä johdat huollon yhdeksän hengen myyntitiimiä ja vastaat yrityksemme isoista, valtakunnallisista KAM-asiakkuuksista. Teet tiivistä yhteistyötä muun organisaatiomme kanssa, erityisesti lähimpien kollegoidesi kanssa, varmistaaksesi sujuvan myyntiprosessin sekä sen, että asiakkaille luvatut palvelukokonaisuudet voidaan toteuttaa laadukkaasti ja tehokkaasti. Tarjoamamme palvelut liittyvät erilaisten sisäänkäyntiratkaisujen huoltosopimuksiin. Viime aikoina myös uudet IoT-pohjaiset palveluratkaisut ovat nousseet tärkeäksi osaksi tarjontaamme, ja keskeinen osa tehtävääsi on näiden tuotteistaminen sekä jalkauttaminen osaksi olemassa olevia huoltosopimuksia ja uusasiakashankintaa.
Keskeisiä vastuualueitasi ovat:
-
huoltomyynnin- ja sopimusmyynnin johtaminen, ohjaaminen ja seuranta
-
KAM-asiakkuuksien hallinta, hankinta ja kehittäminen
-
huoltomyynnin kokonaisvaltainen kehittäminen ja kaupallinen vahvistaminen
-
palveluiden hinnoittelu, budjetointi ja kannattavuuden varmistaminen
-
uusien palvelumallien kehittäminen yhdessä tiimin ja sidosryhmien kanssa
Kyseessä on täysin uusi rooli yrityksessämme. Odotamme innolla näkemyksiäsi ja uusia toimintatapoja, joilla kehität ja viet huollon myynnin johtamista tuloksellisesti eteenpäin. Muodostat yhdessä operatiivisista toiminnoista (Service Operation Manager) ja tukitoiminnoista (Service Support Manager) vastaavien kollegoidesi kanssa huolto-osaston ’ydinryhmän’ ja tässä tehtävässä raportoit osaston päällikölle.
Toivomme:
Etsimme tähän tehtävään henkilöä, jolla on vahva kokemus esihenkilötyöstä sekä kykyä johtaa tiimiämme innostavasti, luotettavasti ja ammattitaitoisesti. Sinulla on näyttöä menestyksekkäästä B2B-myynnistä sekä valmiudet kehittää ja ohjata huollon myyntiämme strategisesti. Tehtävässä onnistuminen edellyttää teknistä ymmärrystä – arvostamme erityisesti kokemusta teknisistä palveluista tai ratkaisuista. Lisäksi sinulla on ymmärrystä digitaalisista palveluista ja halua hyödyntää teknologian mahdollisuuksia osana palveluliiketoiminnan kehittämistä.
Tehtävässä edellytetään soveltuvaa ammattikorkea- tai korkeakoulututkintoa. Lisäksi tarvitset erinomaisen suomen ja englannin kielen taidon sekä kirjallisesti että suullisesti. Edellytämme myös vahvaa IT-osaamista sekä kykyä omaksua uusia järjestelmiä ja työkaluja nopeasti.
Toivomme, että olet positiivinen, ratkaisukeskeinen ja oma-aloitteinen ammattilainen, joka työskentelee järjestelmällisesti ja joustavasti myös paineen alla. Arvostamme haluasi perehtyä sisäänkäyntiratkaisujemme kiehtovaan maailmaan ja sitoutua tehtävään pitkäjänteisesti.
Tehtävä edellyttää B-ajokorttia sekä valmiutta matkustaa kotimaassa.
Tarjoamme sinulle:
Tarjoamme sinulle haastavan ja mielenkiintoisen tehtävän, arvostetun brändin parissa, hyvämaineisessa, alansa johtavassa kansainvälisessä yrityksessä. Tehtävään saat perusteellisen perehdytyksen, sekä koko motivoituneen ja osaavan tiimimme tuen. Kilpailukykyisen kuukausipalkan lisäksi tarjoamme sinulle vapaan autoedun ja muita hyviä työsuhde-etuja, kuten hyvän työterveyshuollon sekä lounasedun.
Tehtävä on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan/mahdollisimman pian. Toimistomme sijaitsee uusissa, moderneissa tiloissa Vantaan Vehkalassa, hyvien kulkuyhteyksien varrella. Tehtävässä työskennellään pääsääntöisesti toimistoltamme käsin.
Kiinnostaisiko toinen rooli meillä?
Huomasithan, että meillä on avoinna myös toinen mielenkiintoinen tehtävä työyhteisössämme. Voit lukea siitä lisää täältä: https://ats.talentadore.com/apply/service-support-manager-assa-abloy-entrance-systems-finland-oy/D4v7jz
Rekrytoinnista vastaa Oy Adiente Ab, www.adiente.fi
Kiinnostuitko tehtävästä? Rekisteröi CV:si, hakemuksesi sekä palkkatoiveesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 11.8.2025.Käsittelemme hakemuksia jo viikolla 27 ja jatkamme rekrytointia jälleen viikosta 32 alkaen kesälomien jälkeen. Mikäli sopiva henkilö löytyy, olemme valmiita palkkaamaan jo ennen lomia, joten ethän aikaile hakemuksesi kanssa. Ilmoitus poistetaan heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Senior HR Consultant Marika Högström-Andersson osoitteessa [email protected] tai puhelimitse 050 572 6439.