Tämä on erinomainen tilaisuus sinulle, joka haluat työskennellä käytännönläheisesti hankintatoiminnan eri osa-alueilla ja olla tärkeä osa yrityksemme menestystä. Rooli on keskeinen yrityksemme liiketoiminnassa, ja se tarjoaa mahdollisuuden tehdä tiivistä yhteistyötä toimittajien ja tehtaiden kanssa. Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä ja arvioitu kesto on marraskuun loppuun 2025, mutta jatko tehtävässä on mahdollinen.
Verman on kotimainen, Vertasen perheen 100 % omistama ravintolisä- ja lääkeyritys. Tarjoamme suomalaisen perheyrityksen ylpeydellä kehitettyjä terveyden ja hyvinvoinnin tuotteita, jotka kulkevat terveellisten elämäntapojen rinnalla läpi elämän. Tunnetuimpia tuotemerkkejämme ovat Rela, Minisun, Melarest, Heinix ja Bethover. Vermanin tytäryhtiö Leader Foods Oy valmistaa ja markkinoi korkealaatuisia välipala- ja proteiinituotteita, ravintolisiä, urheiluravinteita ja ulkoruokailuratkaisuja. Tuotteitamme myydään apteekeissa, luontaistuotekaupoissa, ruokakaupoissa ja verkkokaupoissa. 170 työntekijäämme työskentelee pääasiassa Suomessa ja muissa Pohjoismaissa.
Tehtävänkuvaus
Hankinta-asiantuntijana tehtäviisi kuuluu tiivis yhteistyö tehtaiden ja varaston kanssa tilausten tekemisessä ja toimitusten varmistamisessa. Vastaat siitä, että materiaalit ja tuotteet saapuvat ajallaan ja sopimusten mukaisesti. Seuraat tilausten etenemistä, ratkaiset mahdollisia toimitusongelmia ja varmistat, että toimittajat noudattavat sovittuja ehtoja ja laatuvaatimuksia.
Päivittäisessä työssäsi hallitset hankintaprosesseja kokonaisvaltaisesti: varmistat sujuvan materiaalivirran, seuraat toimittajien suorituskykyä ja osallistut aktiivisesti kustannustehokkuuden parantamiseen.
Menestyt tehtävässä, kun…
- hallitset ERP-järjestelmät (esim. Business Central, NAV) ja osaat hyödyntää niitä tehokkaasti päivittäisessä työssäsi
- sinulla on kokemusta ostajan tehtävistä ja ymmärrät hankintaprosessien kokonaisuuden
- viestit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi ja toimit luontevasti eri sidosryhmien kanssa
- työskentelet järjestelmällisesti, tarkasti ja hallitset useita tehtäviä samanaikaisesti
Tarjoamme sinulle
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä dynaamisessa ja kasvavassa yrityksessä, jossa pääset vaikuttamaan hankintatoiminnan kehitykseen ja sujuvuuteen. Meillä pääset osaksi kannustavaa ja osaavaa työyhteisöä, jossa yhteistyö ja avoin vuorovaikutus ovat arkipäivää. Työskentely tapahtuu joustavasti hybridimallilla, jossa yhdistyvät läsnätyö ja etätyö. Käytössäsi ovat modernit työvälineet sekä viihtyisät työtilat Vantaan Aviapoliksessa. Tehtävästä maksettava palkka on noin 3500 €/kk.
Näin haet ja lisätietoja
Jos kiinnostuit tehtävästä ja haluat kuulla lisää, voit olla yhteydessä Eilakaislan seniorkonsultti Ruut Savolaiseen sähköpostitse ([email protected]) tai puhelimitse (+358 50 308 6113). Parhaiten tavoitat hänet keskiviikkona 25.6. klo 14-16 välillä.
Lähetä hakemuksesi ja CV:si Eilakaislan rekrytointijärjestelmän kautta. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia. Liitä mukaan palkkatoiveesi sekä kuvaus osaamisestasi, aiemmasta kokemuksestasi ja siitä, miksi juuri sinä olisit sopiva tähän tehtävään.
Työsuhteen tyyppi: Kokoaikainen, määräaikainen