Tässä monipuolisessa roolissa toimit tärkeänä tukena isännöitsijälle ja varmistat sujuvan arjen kiinteistöhallinnon tehtävissä. Työtehtäviisi kuuluu asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse ja asukassivujen kautta, huoltopyyntöjen teko ja koordinointi sekä isännöinnin taloushallinnon monipuoliset tehtävät. Lisäksi vastaat tiedottamisesta, hallituksen ja yhtiökokousten materiaalien valmistelusta ja jakelusta sekä laskutuksesta ja maksujen seurannasta yhteistyössä kirjanpitäjän kanssa. Taloyhtiökohtaisen kirjanpidon tuntemus ja ohjeiden mukainen tiedonvälitys ovat osa päivittäistä työtäsi.
Tehtävässä menestyminen edellyttää yli viiden vuoden kokemusta toimistotehtävistä, erityisesti digityövälineiden hallintaa, taulukkolaskennan perusteiden osaamista sekä kykyä suorittaa itsenäisesti erilaisia toimistotehtäviä. Käytössäsi ovat muun muassa Word, Google-työkalut ja Fivaldi. Olet tarkka ja järjestelmällinen, hallitset oikeinkirjoituksen ja tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Sinulla on hyvä stressinsietokyky ja osaat toimia paineen alla. Arvostamme oma-aloitteisuutta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja halua oppia uutta.
Edellytämme tehtävään soveltuvaa koulutusta, esimerkiksi AMK-tutkintoa. Kielitaitosi kattaa sujuvan suomen kielen ja englannin.
Tarjoamme sinulle Eilakaislan työterveyspalvelut, viihtyisät työtilat Herttoniemessä sekä mahdollisuuden hybridityöskentelyyn ja liukuvaan työaikaan. Työ alkaa sopimuksen mukaan – vaikka heti!
Kiinnostuitko? Kuulemme mielellämme sinusta. Jätä hakemuksesi hakulinkin kautta mahdollisimman pian ja liitä mukaan ajantasainen ansioluettelosi. Lisätietoja antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Josefiina Kuusiniemi, [email protected].
Työsuhteen tyyppi: Part time