Etsimme kollegaksemme asiantuntijaa, joka innostuu ArcGIS-paikkatietojärjestelmän ja siihen sisältyvien ohjelmistojen ja sovellusten tukipalveluun liittyvistä tehtävistä. Hallitset paikkatiedon ja IT:n perusteet ja olet valmis oppimaan jatkuvasti uutta.
Meillä tulet työskentelemään osana monipuolisen osaamisen omaavaa Customer Success -tiimiä. Toimimme asiakasrajapinnassa, lähellä jokaista liiketoimintayksikköämme sekä päämiestämme Esri Inciä. Tuotetuessa pääset haastamaan itseäsi ja kasvattamaan osaamistasi maailman johtavan ArcGIS-paikkatietoteknologian sekä monipuolisten asiakasratkaisujen parissa.
Keskeiset tehtävät työnkuvassasi ovat:
- Asiakkaiden yhteydenottoihin vastaaminen asiantuntevalla, ongelmanratkaisukykyisellä ja asiakaslähtöisellä työskentelyotteella.
- Tukitikettien ratkaiseminen laadukkaasti annettujen viitearvojen mukaisesti.
- Asiakastietojen ja tukipyyntöjen dokumentaation ylläpito asiakkuudenhallintajärjestelmässä (CRM).
- Asiakkaiden opastaminen puhelimitse, online-palavereissa ja kirjallisesti tuotteiden käytössä ja lisensoinnissa.
- Asiantuntijana toimiminen koulutuksissa ja tapahtumissa.
- Tuoteohjeiden laatiminen (sekä sisäiset että ulkoiset).
- Lokalisointiin liittyvien tehtävien laadukas hoitaminen annetussa aikataulussa.
- Tuotetuen ja ylläpidon päivystysvastuu.
- Muut tuki– ja ylläpitotehtävät, kuten ratkaisujen testaus.
Mitä tarvitset menestyäksesi?
- Motivaatio Service Desk -työskentelyyn
- Hyvät ongelmanratkaisu-, vuorovaikutus-, yhteistyö-, viestintä- ja esitystaidot
- Positiivinen ja reipas asiakaspalveluasenne sekä kyky toimia erilaisten asiakkaiden kanssa
- Intoa oppia uutta, oma-aloitteisuutta ja paineensietokykyä
- Organisointikykyä ja kykyä joustaa tarvittaessa tilanteen vaatimalla tavalla
- Soveltuva IT- tai paikkatietoalan koulutus ja asiaankuuluva työkokemus alalta
- IT-osaamista, joiltakin seuraavista osa-alueista sekä kiinnostusta oppia lisää:
- Microsoft ja Linux palvelinympäristöt
- Pilviteknologia (esim. Azure)
- Palvelupohjaiset arkkitehtuurit
- Tietovarastot ja ETL-prosessit
- Automaatiot (esim. Python)
- SQL relaatiotietokannat (SQLServer, Oracle, PostgreSQL)
- ITIL-käytännöt
- Osaamista tai halua oppia ArcGIS-tuotteita (esim. ArcGIS Pro, ArcGIS Enterprise, ArcGIS Online, ArcGIS Apps).
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
Tässäkään roolissa menestystä ei rakenneta yksin. Oletkin sparraava tiimipeluri, joka saa asioita aikaan niin yksin kuin yhdessä tiimin kanssa tehden. Olet henkilö, josta välittyy positiivinen energia ja halu kehittää toimintaa. Viestintäsi ja toimintasi herättävät luottamusta niin talon sisällä kuin asiakkaiden suuntaan.
Haluatko tarttua tähän mahdollisuuteen?
Mikäli me ja tämä tehtävä herätimme kiinnostuksesi, olisi hienoa seuraavaksi kuulla sinusta lisää!
Jos sinulle tuli mieleen jotain kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, voit olla yhteydessä tuotetuen Senior GIS Product Specialist Kaisa Voipioon, jonka kanssa tulet työskentelemään tiiviissä yhteistyössä. Kaisa on paras henkilö kertomaan tehtävästä konkreettisesti. Kaisan tavoitat sähköpostilla kaisa.voipio(at)esri.fi tai puhelimitse numerosta 040 756 8968. Kaisaan voit olla puhelimitse yhteydessä 28.4. klo 12–16, 7.5. klo 12–16 tai 13.5. klo 12–16.
Lisäksi voit olla yhteydessä myös Customer Success -tiimin vetäjään Saija Kososeen puhelimitse 28.4. klo 8–10 sekä 9.5. klo 13–15. Saijalle voit soittaa numeroon 040 135 3398.
Mikäli olet suoraan valmis hakemaan tehtävään, kerro meille itsestäsi, osaamisestasi ja kiinnostuksesi kohteista. Laita mukaan myös CV:si ja lähetä sähköpostia Hae työpaikkaa-painikkeen kautta osoitteeseen [email protected]. Hakuaika tehtävään päättyy 16.5.2025. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten haethan paikkaa mahdollisimman pian!
Esri Finland Oy on paikkatietoratkaisujen asiantuntija ja maailman johtavan paikkatietoteknologiatoimittajan Esrin edustaja Suomessa. Laajan osaamisen ja mittavan kokemuksen omaavia asiantuntijoitamme yhdistää intohimo tuoda paikkatietoteknologian mahdollisuudet Suomen ja suomalaisten organisaatioiden sekä näiden asiakkaiden arkeen.
Autamme asiakkaitamme kehittämään toimintaansa ja saamaan kilpailuetua hyödyntämällä päätöksenteossaan paikkatietoa ja paikkatietoanalytiikkaa. Toteutamme arvoa tuottavia ratkaisutoimituksia ja digiloikkia. Ratkaisumme mahdollistavat ajantasaiset tilannenäkymät, turvallisen tietomallipohjaisen tiedonhallinnan sekä sujuvan yhteistyön eri sidosryhmien kesken. Tarjoamme lisäksi kattavat tuki-, ylläpito-, koulutus- ja konsultointipalvelut. Meiltä saa myös aineistoja ja aineistotuotantopalvelua, joiden avulla teknologian hyödyt voidaan maksimoida.
Esrin mittava tuotekehitys sekä maailmanlaajuisen verkoston asiantuntemus ja kokemus auttavat suomalaisia organisaatioita menestymään ja rakentamaan kestävämpää tulevaisuutta. Olemme osa ruotsalaista OGRAFY Group-konsernia, jossa työskentelee yhteensä noin 200 paikkatiedon ammattilaista Suomessa ja Ruotsissa.
Rekrytointirekisterimme tietosuojaselosteen löydät täältä: Tietosuojaseloste – Esri Finland Oy:n rekrytointirekisteri