Kokki / Cook – Eckerö Line Oy Ab – Työpaikat


Haemme iloiseen tiimiimme kokkia M/S Finbo Cargo laivalle. Kokkimme huolehtivat sekä matkustajien että miehistön ruokatarjoilusta laivalla, joten tässä on loistava tilaisuus kattavaan keittiötyöhön! 

Tulet viihtymään kanssamme, jos olet ahkera ja pidät nopeatempoisesta työstä, nautit merellisestä ympäristöstä ja asiakaspalvelusta. Oikea asenne, pilke silmänkulmassa ja halu oppia uutta ovat meille tärkeitä. Jos olet kiinnostunut työstä merinäköalalla, hae meille!

Tehtävässä vaaditaan kokin pätevyyttä. Laivatyö edellyttää lisäksi voimassa olevaa passia /kansainvälistä ID-korttia ja 18 vuoden ikää. Lisäksi merimieslääkärintodistus on pakollinen koko merimiehistölle, sellaisen voi hankkia Merimiesterveyskeskuksesta. Lue lisää: https://www.eckeroline.fi/toihin.

Arvostamme hyvää kielitaitoa (erityisesti englanti, suomi, viro). Virallinen työ- ja turvallisuuskieli laivalla on englanti.

Laivalla tehdään vuorottelutyötä siten, että jokaista laivatyövuoroa seuraa yhtä pitkä palkallinen vapaajakso (esimerkiksi 1 viikko laivalla ja 1 viikko vapaalla). 

****

We are hiring a cook for onboard duty on M/S Finbo Cargo. Our cooks handle both passenger and crew catering onboard, so here’s a great opportunity for comprehensive kitchen work! 

You’ll enjoy working with us if you are diligent and like fast paced work, enjoy maritime surroundings and customer service. The right attitude, a twinkle in the eye and enthusiasm to learn new things are important to us. If you are interested in a job with a sea view, apply to us!

The position requires cook training. A passport or international ID-card is needed and a minimum of 18 years of age. In addition, a seafarer’s medical certificate is mandatory for all sea crew, this can be obtained in advance at a Seafarer’s health center. Read more: https://www.eckeroline.com/career-at-eckero-line.

We appreciate good language skills (especially English, Finnish, Estonian). The official working and safety language onboard is English.

Work onboard is normally rotated in shifts, so that each working shift onboard is followed by an equally long free period (for example 1 week onboard and 1 week off). 





Source link