Millaisten tehtävien pariin pääset työskentelemään?
Teknisenä palveluasiantuntijana tärkein työtehtäväsi on Service Deskissä työskentelevien henkilöiden päivittäisen työn tukeminen ja neuvonta ratkaisukeskeisellä otteella. Teknisenä palveluasiantuntijana tehtäviisi kuuluu lisäksi perehdyttäminen, erilaisten valmennusten ja täydennyskoulutusten suunnittelu ja vetäminen, työ- ja toimintaohjeiden laatiminen ja päivittäminen sekä niistä viestiminen omalle ryhmälle. Tehtäviisi kuuluu myös yhteistyö keskeisten sidosryhmien kanssa ja osallistuminen asiakaspalavereihin.
Mitä voimme tarjota sinulle?
Tehtävässä pääset mukaan kehittämään Service Deskin toimintaa, jolla mahdollistetaan asiantuntijoiden työssä menestyminen. Pääset myös oman kiinnostuksesi mukaan erilaisiin kehitystehtäviin ja samalla oppimaan itse uutta.
Tiimissä vallitsee kannustava ilmapiiri ja osaavassa porukassamme on tekemisen meininki. Saat myös käyttöösi muiden Teknisten palveluasiantuntijoiden ja esihenkilöiden vahvan tuen. Tehtävään annetaan perehdytys valittavan henkilön osaaminen huomioiden.
Työnantajalupauksemme mukaisesti tarjoamme sinulle inhimillisen ja omanlaisen työpaikan, jossa nopeus, rohkeus ja mutkattomuus näkyvät päivittäisessä arjessamme. Tavoitteenamme on olla erinomainen työpaikka kaikille DNA:laisille ja kehitämmekin jatkuvasti käytäntöjämme varmistaaksemme tämän toteutumisen.
Millaista teknistä palveluasiantuntijaa me etsimme?
Etsimme henkilöä, jolla on tehtävään sopiva tekninen koulutus (esim. AMK insinööri) ja usean vuoden työkokemuksen kautta hankittu monipuolinen osaaminen SD-WAN/LAN/WLAN ympäristöistä. Työtehtäväsi kehittyvät jatkuvasti, joten on ensisijaisen tärkeää, että haluat ja osaat ylläpitää omaa osaamistasi. Tehtävässä tarvitaan myös erinomaista suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa. Katsomme eduksi, mikäli omaat tunnetuimpien laitetoimittajien sertifioinnin (Cisco, Fortinet, Aruba).
Odotamme sinulta paineensietokykyä sekä ratkaisukeskeistä ja positiivista asennetta sekä kykyä johtaa itseäsi ja hallita ajankäyttöäsi. Tehtävässä onnistumisen kannalta menestystekijöitä ovat kyky hallita laajoja kokonaisuuksia, yritystuotteidemme tuntemus, yhteistyötaidot, joustavuus, suunnitelmallisuus ja ITIL-prosessien tunteminen. Lisäksi haluat kehittää Service Deskin toimintaa.
Tehtävä edellyttää hyväksyttyä lausuntoa turvallisuusselvityksestä.
Kiinnostuithan? Odotamme hakemustasi jo innolla!
Haku päättyy 2.3.2025. Käsittelemme kuitenkin hakemuksia jo hakuaikana – älä siis turhaan odota viimeiseen hakupäivään! Liitäthän hakemukseesi CV:n – erillistä hakukirjettä emme tarvitse! Hakulomakkeen tietokenttiä ei erikseen tarvitse täyttää. Voit jättää hakemuksesi suomeksi tai englanniksi.
Mikäli sinulle heräsi kysymyksiä, tai haluat keskustella paikasta tarkemmin, voit ottaa yhteyttä rekrytoivaan esihenkilöön Hanna Suomiseen p. +358440445078 tai hanna.suominen(at)dna.fi.
Miksi valita DNA?
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Tehtävämme yhteiskunnassa on yhdistää tärkeimmät. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat jo vuosien ajan olleet mobiilidatan käyttömäärissä maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,6 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2023 liikevaihtomme oli 1 067 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1 700 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, X:ssä DNA_fi, Facebookissa DNA.fi ja LinkedInissä DNA-Oyj.
Arvostamme jokaista työntekijäämme sellaisena kuin hän on – omanlaisenaan. Välittämättä iästä tai sukupuolesta, riippumatta siitä miltä näytät, mistä tulet, ketä rakastat tai miten juuri sinä näet maailman. Omanlainen työyhteisö on rikkautemme.
Alla olevista linkeistä löydät lisätietoja asioista, jotka saattavat kiinnostaa sinua.