Me SFS Suomen Standardit Ry:ssä etsimme tehokasta ja asiakaslähtöistä
palveluasiantuntijaa
vakituiseen työsuhteeseen.
Millaisesta työstä on kyse?
Palveluasiantuntijana palvelet ja kontaktoit asiakkaita SFS:n palvelukanavissa ja toimit myynnin tukena kolmen hengen asiakaspalvelutiimissä.
Työ sisältää muun muassa asiakaskontaktien hoitamista puhelimitse ja sähköpostilla, tilausten käsittelyä ja laskutusta, tietopalvelutoimintaa sekä asiakastyytyväisyyden ylläpitämistä ja kehittämistä. Yksi tärkeä ja uusi osa työtä on standardien uusasiakasmyynti. Tuet näin asiakasvastaavien työtä ja pyrit tunnistamaan lisämyyntimahdollisuuksia. Tuotat kehitysehdotuksia ja raportteja sekä osallistut aktiivisesti asiakasprosessiemme ja tietojärjestelmiemme ylläpitoon ja kehittämiseen.
Yhdessä kahden muun palveluasiantuntijan kanssa ylläpidät myös SFS:n kirjastoa ja varmistat standardien asianmukaisen arkistoinnin.
Tarjoamme
- yhteisöllisen asiantuntijaorganisaation tuen ja avuliaan työilmapiirin
- mahdollisuuden kehittää asiakaspalvelu- ja myyntiosaamistasi ja kasvaa roolissasi
- hybridityömahdollisuuden ja modernit työtilat Helsingin ydinkeskustassa
- kilpailukykyisen kiinteän palkan ja hyvät työsuhde-edut
Etsimme tiimipelaajaa, jolla on
- tehtävään soveltuva kaupallinen tai vastaava tutkinto (esim. tradenomi) tai vastaava työkokemus
- aiempaa kokemusta myyntityöstä puhelimitse
- osaaminen CRM-järjestelmän käytöstä ja Salesforcen käyttökokemus on iso etu
- taito työskennellä kirjallisesti ja suullisesti suomen lisäksi englannin kielellä. Muu kielitaito on eduksi.
Työssäsi tarvitset
- asiakaspalvelu- ja myyntihenkisyyttä
- hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
- positiivista asennetta ja halua kehittää omaa osaamistasi
Saat kattavan perehdytyksen standardointijärjestelmään, jota tarvitset työssäsi.
Rekrytointiprosessimme
Jos kiinnostuit ja tunnistit itsesi etsimämme henkilön kuvauksesta, jätä hakemuksesi 8.12.2024 mennessä.
Hakeminen on helppoa: Vastaa vain muutamaan avoimeen kysymykseen ilmoituksen alla.
Lisätietoja tehtävästä voit kysyä asiakaskokemuspäällikkö Hanna Michelssonilta p. +358 40 527 7436 tai rekrytoija Anu Enneliniltä sähköpostitse [email protected].
Käymme läpi hakemuksia jo hakuaikana ja saatamme kysyä tarkennuksia.
Tavoitteenamme on, että uusi henkilö aloittaisi mahdollisimman pian vuoden vaihteen jälkeen, irtisanomisajan puitteissa.
SFS Suomen Standardit ry