Sovellusasiantuntija, Linkity -käyttötuki – Linkity Oy – Työpaikat


SOVELLUSASIANTUNTIJA, Linkity -käyttötuki

Oletko palveluhenkinen järjestelmä osaaja, joka nauttii asiakkaiden auttamisesta, niin ongelmatilanteissa kuin muuttuvissa tarpeissa? Hienoa, haluamme kuulla sinusta lisää!

MIKÄ ON LINKITY?

Linkity on vuonna 2011 perustettu työvoimanhallinnan ja palkanlaskennan automatisointiin erikoistunut teknologia- ja asiantuntijayritys. Helpotamme asiakkaidemme arkea modernilla SaaS-palvelulla (web ja mobiili), joka linkittää palkat, työvuorot ja tunnit yhteen paikkaan. 

Olemme suomalainen kasvuyhtiö, jossa työntekijöillä on merkittävä omistus. Viimeisen kolmen vuoden aikana vuotuinen liikevaihtomme kasvu 50% ja tulevina vuosina kasvun ennustetaan kiihtyvän entisestään.

Lisäksi meillä on tiivis työporukka, jossa oma-aloitteisuus, toisten tukeminen ja yhdessä tekeminen kulkevat käsi kädessä. Uskomme yhdessä työntekijöidemme kanssa kehittymiseen ja haluamme tarjota työntekijöille aidosti kehittävän ja kiinnostavan ympäristön, jossa on mukava sekä joustava työskennellä.

MITÄ SOVELLUSASIANTUNTIJAN TYÖHÖN KUULUU?

Sovellusasiantuntijan työssä käsittelet asiakkaidemme sähköisiä palvelupyyntöjä tukiportaalimme kautta ja varmistat tekemiselläsi positiivisen asiakaspalvelukokemuksen. Sovellusasiantuntijana tuet myös konsulttejamme mm. toteuttamalla tarvittaessa asiakkaidemme lisätyötarpeita osaamisesi mukaan. 

Töitä tehdään yhdessä tiiminä asiantuntijoiden, konsulttien ja tuotekehityksen kanssa. Linkityllä jokainen pääsee vaikuttamaan palvelumme ja tuotteidemme kehitykseen. Pyrimme tekemään asiat joka päivä fiksummin. Työssäsi saat mahdollisuuden oppia paljon uutta ja tukenasi toimivat työkaverit, jotka auttavat kaikessa siinä, mitä et vielä osaa.

Yrityksemme on nopeasti kasvava ja haluamme myös sinun urakehityksesi etenevän yrityksen menestyessä. 

MITÄ ODOTAMME SINULTA

Tehtävässä menestymisen kannalta aiempi kokemus vastaavasta työtehtävästä on arvokasta ja kiinnostus järjestelmiin sekä halu tuottaa laadukasta palvelua on välttämätöntä.

Toivomme, että sinulla olisi soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi / Insinööri), tai vastaavasti työkokemusta esimerkiksi vastaavanlaisista järjestelmistä, työvuorosuunnittelusta taikka palkanlaskennasta. Uskomme kuitenkin kokemukseen ja osaamiseen enemmän kuin tutkintoihin. Freshdesk osaaminen katsotaan myös eduksi. 

Hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot tulevat tarpeeseen, kun töitä tehdään yhdessä oman tiimin ja asiakkaiden kanssa. Olet sosiaalinen ja sanavalmis tiimipeluri, jolla on tahto viedä asioita eteenpäin. On tärkeää, että otteesi tekemiseen on oma-aloitteista ja omaat hyvän priorisointikyvyn.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

  • Kokopäivätyö 37.5 h / viikko

  • Töitä saa tehdä vapaasti etänä tai toimistollamme Helsingin Pasilassa

  • Reilu ja kilpailukykyinen palkkaus

  • Rennot toimistotilat ja sauna vapaasti käytettävissäsi

LISÄTIEDOT

Antti Taskila
0505491556
[email protected]

HAKEMUKSET

Jätä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä CV:si palkkatoiveen kera ”Hae työpaikkaa” -painikkeen kautta 15.12.2024 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Huom! Laitathan liitteesi .pdf muodossa, jotta ne tulee luetuksi.





Source link