Haemme energiseen tiimiimme määräaikaiseen työsuhteeseen palveluneuvojaa auttamaan asiakkaita heidän pankkiasioinnissaan tunnistamalla heidän tarpeensa ja tarjoamalla heille oikeita ratkaisuja.
Voit olla jo valmis rahoitusalan osaaja, mutta se ei ole välttämätöntä – oleellista on asenteesi ja innostuksesi toimia myynnillisessä asiakaspalvelutehtävässä. Valmennamme sinut palveluneuvojaksi työsuhteen alussa. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa finanssialan parhaimpien osaajien joukkoon.
Sinulla on tärkeä rooli. Pääset työskentelemään mukavien työtovereiden kanssa mielenkiintoisessa, nopearytmisessä ympäristössä ja olet mukana täyttämässä asiakkaiden muuttuvia tarpeita. Haluatko auttaa meitä toimimaan finanssialan edelläkävijöinä ja luomaan erinomaisia asiakaskokemuksia?
Tietoa tehtävästä
Tervetuloa Daily Banking Oulu Maakunnat -tiimiin. Työpaikkasi sijaitsee Kajaanissa ja olet osana valtakunnallista verkostoa. Työhösi kuuluu asiakaspalvelu puhelimitse ja tarvittaessa otat vastaan asiakkaita ajanvarauksella neuvontapalveluissa.
Tehtävä on määräaikainen 16.8.2025 asti.
Daily Banking -tiimissämme autamme asiakkaitamme hoitamaan jokapäiväiset pankkiasiansa mahdollisimman nopeasti ja joustavasti digitaalisia mahdollisuuksia hyödyntäen. Haluamme kaikkien meidän asiakkaidemme päivittäisen pankkiasioinnin olevan heille kätevästi saatavilla, luotettavaa ja helppoa. Haluamme myös luoda asiakkaalle lisäarvoa jokaisessa kohtaamisessamme, brändimme mukaisesti. Asiakkaan asian ratkaiseminen on ensiarvoisen tärkeää.
Sinun tehtäväsi:
- Hoidat asiakkaan asian heti kerralla kuntoon ja opastat hänet vastuullisesti digipalveluiden käyttäjäksi.
- Selvität rohkeasti asiakkaiden tarpeet ja varmistat, että jokaisella asiakkaalla on hänen tarpeisiinsa sopivat palvelut käytössään.
- Otat omistajuutta tekemisestäsi ja sinulla on tehokas työskentelyote.
- Erinomaisten asiakaskokemuksien tarjoaminen on sinua innostava asia.
- Teet hyvää yhteistyötä laajasti koko verkostossa.
Kuka sinä olet
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Nämä neljä arvoa ohjaavat meitä toiminnassamme, jotta voimme olla aina parhaimmillamme. Toivomme, että nautit oppimisesta ja haluat tuoda omat ideasi esille.
Sinusta ja taustastasi – mitä odotamme sinulta?
- Sinulla on palava halu auttaa asiakkaita ja tehdä laadukasta myyntityötä.
- Olet kotonasi digitaalisten palveluiden parissa.
- Olet hyvä hakemaan tietoa ja innokas oppimaan uutta.
- Sinulla on kykyä toimia ennakkoluulottomasti muuttuvassa ympäristössä ja osaat organisoida tehokkaasti omaa tekemistäsi.
- Haluat saavuttaa tavoitteet ja onnistua yhdessä tiimin kanssa.
- Pystyt toimimaan tehokkaasti kiireisessä ympäristössä.
- Sinulla on tehtävään sopiva kaupallinen koulutus.
- Erinomaisen suomen kielen suullisen ja kirjallisen taidon lisäksi sinulla on sujuva englannin kielen taito. Ruotsin kielen taito lasketaan eduksi.
Jos tunnistat tästä itsesi, ota yhteyttä!
Seuraavat vaiheet
Lähetä hakemuksesi 31/10/2024 mennessä. Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoa tehtävästä antaa Merja Klemettinen p. 050 312 3520 tai [email protected].
Me Nordeassa uskomme tasa-arvoon ja arvostamme monimuotoisuutta. Henkilöstön erilaiset taustat, ominaisuudet, kokemukset ja ajattelutavat auttavat meitä palvelemaan asiakkaitamme ja yhteiskuntaa entistä paremmin. Tule siis sellaisena kun olet.