Tasaisen kasvun myötä haemme Senior Manageria CFO-palveluihimme Greenstepille!
Greenstep on perheyritys, kasvukumppani ja asiantuntijaorganisaatio, mikä tarjoaa erilaisia palveluita yritysten kasvun ja kehityksen tuekasi. Teemme esim. CFO-, kirjanpito-, palkanlaskenta- ja data-analyysi-toimeksiantoja sekä mm. autamme vero-, laki- ja HR-asioissa!
Olemme kasvaneet orgaanisesti, ja tänä päivänä Greenstepiin kuuluu yli 700 työntekijää Suomessa, Ahvenanmaalla, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Isossa-Britanniassa ja Alankomaissa. Meillä kaikilla on yhteinen tavoite auttaa kasvuyrityksiä tulemaan johtajiksi omilla toimialoillaan.
Kasvun myötä haemme lisää tekijöitä CFO-tiimiimme pääkaupunkiseudun toimipisteille Espooseen ja Vantaalle!
Senior Managerina:
- Talousosaamisesi on monipuolista yli 10v kokemuksella talousjohdon tehtävistä. Osaat kehittää toimintoja sekä soveltaa osaamistasi Greenstepin liiketoiminnan tarpeiden mukaan.
- Sinulla on mielellään jo kokemusta tuntilaskutettavasta asiantuntijapalveluliiketoiminnasta.
- Toimit luontevasti erilaisten ihmisten kanssa ja koet intohimoa asiakkaidemme ilahduttamiseen. Sinulla on kyky kuunnella ja ymmärtää asiakkaitamme.
- Nautit uusista kohtaamisista ja innostut myynnillisistä tavoitteista. Oma-aloitteisella työotteella tartut rohkeasti uusiin tehtäviin ja teet can do -asenteella parasta mahdollista uusasiakashankintaa.
- Sinulla on ymmärrystä nykyaikaisesta talousjohdon roolista digitaalisessa toimintaympäristössä. Taloushallinnon tyypilliset järjestelmät (esim. PowerBI, Cognos, HFM, SAP ym.) ja niiden toimintaperiaatteet ovat sinulle tuttuja.
Toimimme joustavasti sekä asiakaslähtöisesti, ja työskentelemme asiakasyrityksien talousjohdon tehtävissä hyvin vähäisellä hallinnollisella työllä. Työtä tehdään vaihtelevasti tarpeen mukaan asiakkaan toimistolla, greenstepin toimistolla ja etänä. Parasta työssä ovat mielenkiintoiset kasvua tavoittelevat asiakkaat sekä vaihtelevat projektit.
Roolisi räätälöidään kokemuksesi ja toiveidesi perusteella!
Mitä toivomme sinulta?
- Noin 10+ vuoden työkokemusta vastaavista tehtävistä.
- Vankan taloushallinnon osaamisen lisäksi hyviä vuorovaikutustaitoja ja ongelmanratkaisukykyä. Sinulla on ymmärrystä nykyaikaisesta talousjohdon roolista digitaalisessa toimintaympäristössä.
- Arvostamme kokemusta konsultin roolissa toimimisesta sekä erilaisista Business Control -tehtävien menestyksekkäästä hoitamisesta. Taloushallinnon tyypilliset järjestelmät (esim. PowerBI, Cognos, HFM, SAP ym.) ja niiden toimintaperiaatteet ovat sinulle tuttuja.
- Viihdyt vastuullisessa ja myynnillisessä roolissa. Käytät sujuvasti verkostoja ja myynnin työkaluja uusasiakashankinnassa.
Sinulla on arvojemme mukainen halu asiakkaan ilahduttamiseen ja vahva tahto löytää lisäarvoa tuottavia ratkaisuja Greenstepin uusille ja nykyisille asiakkaille heidän liiketoimintansa edistämiseksi.
Miksi Greenstep?
Greenstep Oy on vuonna 2010 perustettu perheyhtiö, joka tarjoaa laadukkaita palveluita tukemaan asiakkaidensa liiketoimintaa ja kasvua. Jokainen greenstepiläinen on meille tärkeä ja haluamme mielenkiintoisten tehtävien lisäksi tarjota erinomaiset työsuhteet kaikille. Meillä pääset osaksi työyhteisöä, jossa asiantuntijuus, vastuullisuus ja toisista välittäminen näkyy.
Greensteppiläisenä saat
Greenstepin together-bonuksen myötä jaamme vuotuisesta liikevoitosta 10% tasapuolisesti ja roolista riippumatta kaikille työntekijöillemme.
vastuitasi ja kokemustasi vastaavan kuukausipalkan ja bonuksen. Palkkauksessa haluamme olla ehdottoman tasapuolisia läpi tiimin ja talon. Avaamme palkkaperusteitamme rekrytoinnin alkukierroksilla.
joustavat työajat & hybridityömahdollisuuden. Hybridimalli meillä tarkoittaa sekä toimisto- että etäpäiviä sopivassa suhteessa.
työnantajan, joka huolehtii työntekijöidemme hyvinvoinnista. Esimerkiksi E-passin edut, vastuullisuustyömme ja ajatustyötä tekeville erikoistunut työterveytemme ovat sinua varten.
aidosti työstään ja toisistaan välittävän tiimin sekä laajat sisäiset osaajaverkostomme. Koko Greenstepin laajuisesti meitä on jo yli 700 asiantuntijan verkosto! Yhdessä menemme eteenpäin kerryttäen samalla myös henkilökohtaista substanssiosaamistamme.
osasi yrityksessä, joka tekee aktiivisesti yhteiskunnallista hyvää. Voit lukea vastuullisuustyöstämme lisää TÄSTÄ.
mahdollisuuden olla mukana yksityisomisteisen, vakavaraisen ja kannattavan perheyrityksen kasvussa. Kasvumme on orgaanista ja toimintaamme sekä arkeamme ohjaa vahvasti yhteinen arvopohjamme.
Alla videolla Tuomo ja Siru CFO-palveluista kertovat, millaista työ Greenstepillä on!
Olisitko sinä seuraava greenstepiläinen?
Kasvun myötä haemme lisää osaavia ammattilaisia ympäri Suomen – nyt myös pääkaupunkiseudulla! Greenstep on modernisti toimiva ja monipuolisesti palveleva yritysten kumppani. Meillä on Suomessa noin 15 toimipistettä sekä lisäksi toimimme Virossa, Ahvenanmaalla, Ruotsissa, Norjassa ja Hollannissa.
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 29.9.2024. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, eli odotamme innolla kuulevamme sinusta pian!
Tavoitteenamme on rekrytä mahdolliset aloitukset tammikuulle 2025, mutta aloitusajankohdasta voidaan keskustella lisää.
Lisätietoja paikasta saat CFO-liiketoimintamme vetäjältä Juho Pietilänaholta sähköpostitse [email protected]
Osana rekryprosessiamme työhön valittavilta tarkistetaan referenssit ja luottotiedot.