Kaksi kirjanpitäjää, Suomen Punainen Risti – Helsinki


Punainen Risti tuo iloa, ylläpitää toivoa ja vahvistaa luottamusta – tule joukkoomme tekemään merkityksellistä työtä!

Toimintamme laajetessa etsimme Suomen Punaisen Ristin keskitettyjen palveluiden talousyksikköön kahta kirjanpitäjää toistaiseksi voimassa oleviin työsuhteisiin.

Keskustoimiston talousyksikkö vastaa kokonaisvaltaisesti taloushallinnosta, kirjanpidosta, tilinpäätöksistä, reskontrista, maksuliikenteestä ja raportoinnista sekä avustaa budjetoinnissa. Asiakkaitamme ovat Punaisen Ristin keskushallinnon lisäksi useat Punaisen Ristin piirit sekä osastot. Talousyksikössä työskentelee tällä hetkellä 29 taloushallinnon ammattilaista.

Työtehtävät

Haettavat kirjanpitäjät toimivat Punaisen Ristin asiakasvastuullisina kirjanpitäjinä. Asiakkaiden määrä vaihtelee jonkin verran niiden koon mukaan. Molempien haettavien kirjanpitäjiän päätehtävänä on vastata Punaisen Ristin osastojen juoksevasta kirjanpidosta, täsmäytyksistä ja tilinpäätöksistä. Lisäksi tehtäviin kuuluvat vastuualueiden mukaisesti veroasiat, viranomaisraportointi, muu raportointi ja seuranta, asiakkaiden koulutus, neuvonta ja konsultointi sekä osallistuminen vastuualueen taloustoimintojen kehittämiseen. Käytössämme osastojen kirjanpito-ohjelmana on Procountor, muuten käytämme Microsoft Dynamics NAV -talousjärjestelmää. Lisäksi meillä on käytössämme Microsoft Power BI -raportointijärjestelmä sekä Nomentia-maksuliikenneohjelmisto.

Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan, mutta mahdollisimman pian. Voimme tehdä rekrytointipäätöksen heti sopivan henkilön löydyttyä.

Työsuhteen tyyppi: toistaiseksi voimassa oleva

Etsimämme henkilö
Odotamme sinulta

Odotamme sinulta kokemusta kirjanpidosta sekä tilinpäätösten tekemisestä, itsenäistä ja vastuullista otetta, tarkkaa työskentelytapaa, vahvaa MS Office -työkalujen (erityisesti Excel) osaamista sekä kiinnostusta talousprosessien kehittämiseen. Järjestökirjanpidon tuntemus ja ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduiksi. Positiivinen ote elämään, ratkaisukeskeisyys ja iloisuus ovat vahvuuksia meillä. Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja haluat palvella kirjanpitoasiakkaitamme mahdollisimman hyvin. 

Edellytämme valituilta henkilöiltä Punaisen Ristin arvoihin ja periaatteisiin sitoutumista. Toivomme tehtävään hakijoita erilaisista taustoista ja sukupuolista.

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme mielenkiintoisen näköalapaikan Suomen Punaisen Ristin monimuotoiseen ja laajaan toimintaan, aidosti merkityksellisen työn, mukavat tiimikaverit, mahdollisuuden oppia uutta ja kehittyä ammatillisesti sekä erinomaisen tilaisuuden kehittää omaan vastuualueeseesi kuuluvia tehtäviä.

Toimipiste sijaitsee Helsingin Pihlajistossa, ja teemme töitä joustavassa hybridityömallissa.

Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. 

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Viena Loire-Pohjakallio torstaina 22.8. klo 9-10  ja tiistaina 27.8. klo 15-16,  p. 040 198 4240.

Täytäthän sähköisen hakemuslomakkeen viimeistään sunnuntaina 1.9.2024. 

Haku alkaa 15. elokuuta 2024 ja päättyy 1. syyskuuta 2024, klo 23.59 (Europe/Helsinki)

Punainen Risti, keskustoimisto

Suomen Punaisen Ristin tehtävänä on auttaa apua eniten tarvitsevia kotimaassa ja ulkomailla katastrofien ja onnettomuuksien sattuessa, ja kouluttaa heitä varautumaan niihin. Kannustamme ihmisiä hoitamaan terveyttään ja pitämään huolta toisistaan.

Punaisessa Ristissä työskentelee useiden toimialojen asiantuntijoita ja ammattilaisia monilla erilaisilla työ- ja koulutustaustoilla – sekä ympäri Suomea että maailmalla.

Henkilöstömme arvostaa erityisesti merkityksellistä ja innostavaa työtä sekä yhdenvertaista työyhteisöä, jossa tuemme toisiamme.

Puhelin:
020 701 2000

Sähköposti:
[email protected]

Sijainti: Tehtaankatu 1 a



Source link