Customer Supporter / Danske Bank
Etsimme Danske Bankille Customer Supportereita kuolinpesäasioita hoitavaan tiimiin kokoaikaiseen kuuden kuukauden mittaiseen työsuhteeseen. Työssäsi käsittelet kuolinpesän asiakirjoja kuten esimerkiksi testamentteja, suoritat erilaisia toimeksiantoja (tilien lopetukset, laskujen maksut, osakkeiden myynnit yms.) sekä käsittelet omaisten, muiden pankkien sekä juridisten tahojen yhteydenottoja. Työtä tehdään hybridimallilla (3 päivää livenä / 2 etänä) Danske Bankin Pasilan toimipisteeltä käsin, mutta varsinkin perehdytysaikana (n. 1kk) suosittelemme varautumaan 100 % lähityöhön.
Etsimämme henkilö
Hakemamme henkilö omaa jo aikaisempaa kokemusta esimerkiksi asiakaspalvelun ja/tai toimistotöiden parista. Yhteydenottojen luonteen takia odotamme valituilta henkilöiltä erinomaista kommunikointikykyä niin kirjallisesti kuin suullisesti. Työssäsi pyrit ehdottomaan tarkkuuteen tehokasta työotetta unohtamatta. Sujuva suomen ja englannin kielen taito on tehtävässä edellytyksenä. Omaat hyvät IT-taidot ja otat tarvittaessa nopeasti haltuun useampiakin uusia ohjelmia.
Lisätietoja
Tehtävänkuvasta ja asiakkaamme toimialasta johtuen valituille henkilöille tullaan tekemään tarvittavat luotettavuusselvitykset (luottotietojen tarkistus ja huumausainetestaus). Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Senior Recruitment Consultant Olli Nyman p. 040 630 3237 (arkisin 9-15) tai [email protected]. Työsuhde tullaan solmimaan valituiden henkilöiden ja Adeccon välillä.
Hakuohjeet
Kiinnostuitko? Käy jättämässä hakemuksesi Adeccon kotisivujen (adecco.fi) kautta mahdollisimman pikaisesti sillä aloitamme haastattelut jo hakuajan puitteissa ja positiot täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Hakuaikaa tehtävään on 1.9.2024 asti. Huomioithan, että tietoturvasyistä käsittelemme vain nettisivujemme kautta tulleet hakemukset.
Kiitos hakemuksestasi! ⭐