Asiakastyytyväisyyspuheluiden soittaja (osa-aikainen), KONE Hissit Oy, Helsinki/etätyö, KONE Hissit Oy – Helsinki


Hei opiskelija tai osa-aikaista työtä etsivä! Asiakasyrityksemme Kone Hissit etsii rohkealla ja positiivisella asenteella varustettua henkilöä asiakastyytyväisyyspuheluiden soittajan tehtävään syksyn mittaiseen sijaisuuteen. Mikäli haluat kehittää itseäsi uuden parissa ja työ alansa markkinajohtajan asiakasrajapinnassa kiinnostaa, lue lisää alta ja hae tehtävää heti!

Tehtävänkuvaus

Etsimme asiakastyytyväisyyspuheluiden soittajaa syyskuusta joulukuulle kestävään sijaisuuteen nykyisen työntekijämme lähtiessä vaihtoon syksyksi. Työssä pääset soittamaan asiakastyytyväisyyspuheluita, jotka jakautuvat kolmeen eri kategoriaan: työmaakyselyt, uusiin laitteisiin liittyvät kyselyt sekä modernisaatioon liittyvät kysymykset. Saat listauksen soitettavista puheluista ja kysymyspatteriston, jonka avulla kartoitat asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tehtävänäsi on puheluiden aikana kirjata ylös asiakkaan vastaukset järjestelmään.

Tämä työ sopii erinomaisesti esimerkiksi opiskelijalle, sillä viikkotyötuntimäärä voi vaihdella 10-20 tunnin välillä, keskimäärin 15 tuntia viikossa. Soittoajat asettuvat arkipäiville klo 8-16 välille. Voit itse siis valita päivät ja soittoajat, kunhan ne ovat edellä mainittujen aikaikkunoiden sisällä. Työssä on määritetty kuukausitavoite puheluiden määrälle, joka pitäisi saavuttaa aina jokaisen kuun loppuun mennessä. Huomioithan, että työtä on mahdollista tehdä vain Suomessa ja perehdytys tapahtuu paikan päällä Helsingissä.

Aloitus tehtävässä on syyskuun alussa ja kesto joulukuun puoliväliin tai loppuun saakka.

Tarjoamme

  • Mahdollisuuden kerryttää arvokasta kokemusta kansainvälisessä organisaatiossa
  • Joustavat työajat ja etätyön (lukuun ottamatta perehdytystä Haagan toimistolla)
  • Perehdytyksen työtehtävään
  • Työtarvikkeet, jotka saat perehdytyspäivänä Helsingin toimistolta

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja.

Työtehtävät

  • Asiakastyytyväisyyspuheluiden soittaminen annetun kysymyspatteriston avulla
  • Puheluissa esiin tulleiden vastausten kirjaaminen

Etsimme

  • Rohkeaa, iloista ja positiivista asennetta
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja
  • Itsenäistä työskentelyäotetta
  • Sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista ja hyvää englannin kielen osaamista
  • Kykyä oppia uudet järjestelmät nopeasti

Eduksi katsomme aiemman asiakaspalvelukokemuksen ja ruotsin kielen osaamisen.

Rekrytointiprosessimme

Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.

Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.

Information

KONE Hissit Oy tarjoaa asiakkailleen Suomessa edistyksellisiä hissejä, liukuportaita, liukukäytäviä ja automaattiovia ja monipuolisia ratkaisuja niiden kunnossapitoon ja peruskorjaukseen. Eri asiakasryhmien tarpeiden ymmärtäminen on ohjannut yhtiön toimintaa jo yli sadan vuoden ajan.

Tavoitteenamme on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa ja niiden välillä sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä kaupungistuvammassa ympäristössä. Toimintamme lähtökohtana ovat tyytyväiset asiakkaat ja kilpailuedun tarjoaminen uudenlaisten ratkaisujen kautta.



Source link