Kehityspäällikkö, S-Pankki – Helsinki | Jobly


S-Pankki, se vähän erilainen pankki, etsii nyt kehityspäällikköä S-Pankin asiakaspalvelun Contact Centeriin Helsinkiin! 

Kehityspäällikkönä liityt osaksi lähes 200 hengen asiakaspalveluorganisaation 9-henkistä tuki- ja kehitystiimiä ja raportoit sen päällikölle. Tiimi kehittää muun muassa asiakaspalvelun prosesseja ja menetelmiä sekä tukee pankin strategian toimeenpanoa ja asiakaspalvelun toiminnan kehitystä. Kyseessä on kaiken kaikkiaan hyvin ainutlaatuinen mahdollisuus päästä haastamaan toimialan totuttuja käytäntöjä sekä kehittämään helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle.

Tässä roolissa omalle vastuualueellesi kuuluu asiakaspalvelun tulosten analysointi ja raportointi sekä pitkän aikavälin resurssisuunnittelu. Lisäksi osallistut budjetointiprosessiin. Vastuullasi on kehittää näihin prosesseihin liittyviä työkaluja, toimintamalleja sekä robotiikkaa. Tehtäviisi sisältyy myös muita erikseen nimettyjen kehityshankkeiden vetämistä tai näihin osallistumista yhteistyössä S-Pankin muiden sidosryhmien ja kehittäjien kanssa.

Voit olla S-Pankin etsimä kehityspäällikkö, mikäli olet kehittämisorientoitunut tekijä, muutosjohtamisen ja jalkauttamisen taidoilla varustettuna. Lisäksi sinulla on vahvat vuorovaikutus- ja esiintymistaidot, kykenet hahmottamaan monimutkaisiakin kokonaisuuksia sekä kiteyttämään olennaiset asiat selkeästi. Tehtävässä menestymistä edesauttaa myös ratkaisukeskeinen ja oma-aloitteinen asenne sekä rohkeus esittää myös uusia näkökulmia. S-Pankissa työskennellään yhdessä yhteisen tavoitteen eteen ja roolissasi et jää koskaan yksin. Odotamme sinulta kuitenkin näyttöjä projektien ja hankkeiden menestyksekkäästä läpiviennistä itsenäisesti.

Sinulta odotetaan: 

  • Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa esimerkiksi kaupalliselta alalta
  • Laaja-alaista kokemusta projektien ja hankkeiden menestyksekkäästä läpiviennistä
  • Kokemusta raportoinnista ja työvuoro- tai resurssisuunnittelusta, mieluiten Contact Center -ympäristöstä ja/tai finanssialalta
  • Vahvaa tietoteknistä osaamista, etenkin Excelin ja muiden MS Office -ohjelmien parista
  • Hyvää suomen kielen osaamista, vahvoja vuorovaikutustaitoja sekä kirjallisia viestintä- ja presentaatiotaitoja
  • Aikaisempaa kokemusta ketterässä organisaatiossa työskentelystä – S-pankin kehittämisessä hyödynnetään mm. Safe-mallia,  Leania sekä muita ketteriä menetelmiä

  

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Kokemus työvuoro- tai resursointisuunnitteluohjelmista sekä power BI -osaaminen
  • Hyvä englannin kielen osaaminen 
  • Tietosuojaosaaminen, kokemus esimerkiksi robotisoinnin / automatisoinnin mahdollisuuksien tunnistamisesta tai ennustemallien kehittämisestä 

Tarjoamme sinulle:

  • Ison talon edut ja pienen talon innon sekä dynaamisen ja kehittyvän työympäristön
  • Kokonaan uuden roolin ja vaativan asiantuntijatyön, ilman turhaa jäykistelyä
  • Luovat ja mielenkiintoiset mahdollisuudet liiketoiminnan, palveluiden, toimintamallien ja prosessien kehittämiseen
  • Hybridityön, jossa yhdistyvät etätyön ja toimistolla työskentelyn parhaat puolet sekä liukuvan työajan
  • Laajat työsuhde-edut, kuten kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja merkittäviä ostoetuja S-ryhmän toimipaikoista.

Oletko sinä S-Pankin etsimä kehityspäällikkö? Lähetä ansioluettelosi ja motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 14.08.2024 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Haethan tehtävään heti, sillä etenemme prosessissa heti sopivien henkilöiden löydyttyä! Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset. Mikäli tulet valituksi tehtävään myös luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan. 

S-Pankista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.s-pankki.fi/fi/s-pankki-yrityksena/Tama-on-s-pankki/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Senior Recruitment Manager & Team Lead Roosa Lönnqvist (+358 50 421 0255, roosa.lonnqvist(at)atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan S-Pankin palvelukseen. Tervetuloa töihin vähän erilaiseen pankkiin!

S-Pankki on suomalainen pankki, joka haluaa mahdollistaa vähän rahakkaamman huomisen jokaiselle lompakon paksuudesta riippumatta. Meillä asiantuntemus tarkoittaa sekä talouden että ihmisen ymmärtämistä: osana S-ryhmää tunnemme 3,1 miljoonan asiakkaamme arjen. Uudistamme pankkialaa tarjoamalla ylivoimaista helppoutta ja hyötyä pankin ja kaupan palveluita yhdistämällä. 

Haluamme olla asiakkaillemme reilu kumppani, jonka kanssa raha-asioiden hoito on helppoa ja mutkatonta. Palvelemme asiakkaitamme verkossa, puhelimitse, sosiaalisen median kanavissa sekä pankin ja kaupan palvelut kätevästi yhdistävässä S-mobiilissa. Päivittäiset pankkiasiat hoituvat kätevästi myös kauppareissun yhteydessä aamusta iltaan, ja käteisen nostaminen ja tallettaminen onnistuu noin 1 000 S-ryhmän toimipaikan kassalla ympäri Suomen.

S-Pankin omistavat SOK ja S-ryhmään kuuluvat alueosuuskaupat.

https://youtu.be/Q0-JHcQUKgY



Source link